Asiakaspalvelu

Sopimusehdot

null

Evasteet

Verkkosivua www.zizzi.fi käyttäessäsi hyväksyt, että käytämme evästeitä (cookies).

MIKÄ ON EVÄSTE?

Eväste (Cookie) on pieni tekstitiedosto, joka tallentuu tietokoneellesi ja joka sisältää tietoa vierailustasi verkkosivustolla. Evästeiden avulla käyttäjä voidaan tunnistaa hänen vieraillessaan sivustolla seuraavan kerran. Eväste ei ole ohjelma eikä se voi sisältää viruksia.

EVÄSTEIDEN KÄYTTÖ VERKKOSIVUSTOLLAMME

Evästeet ovat välttämättömiä verkkosivuston toimivuuden kannalta. Niiden avulla saamme tietoa vierailustasi ja voimme parantaa käyttökokemustasi tarpeidesi ja kiinnostuksen kohteidesi mukaan. Evästeet sisältävät tietoa esimerkiksi siitä, mitä tuotteita olet siirtänyt ostoskoriin ja oletko vieraillut sivulla aiemmin.

Tässä on yleiskatsaus siitä, minkälaisia evästeitä verkkosivustollamme käytetään:

Välttämättömät evästeet

Näitä evästeitä tarvitaan, jotta verkkosivusto voi toteuttaa ne palvelut, jotka käyttäjä on nimenomaisesti pyytänyt. Evästeitä voidaan käyttää esimerkiksi siihen, että verkkokaupan ostoskori toimii oikein.

  • Verkkosivuston sisältö on tallennettu ja sitä halloinnoidaan Hedal Kruse Brohus CMS -alustan kautta. Se asettaa evästeet, joiden avulla sinut tunnistetaan sivuston eri osissa liikkuessasi. Näiden evästeiden ansiosta sivusto esimerkiksi muistaa, että olet kirjautunut sisään käyttäjätilillesi.
  • Käytämme evästeskriptiä saadaksemme selville onko sinua informoitu evästeiden käytöstä verkkosivustollamme.
Personointi-evästeet

Näiden evästeiden avulla parannetaan käyttökokemustasi verkkosivustolla. Evästeet sisältävät tietoa esim. valitusta kielestä ja muista valinnoista, jotka tekevät sivulla navigoimisesta yksinkertaista. Nämä evästeet eivät kerää sinusta minkäänlaisia henkilökohtaisia tunnistautumistietoja.

  • Verkkosivulla olevat videot ovat peräisin YouTube-palvelusta. YouTube käyttää evästeitä mm. tallentamaan tietoja siitä, minkälaisia ja kuinka monia videoita olet katsonut. YouTube-evästeet ovat niin sanottuja Flash-evästeitä.
Käyttö- ja optimointievästeet

Näitä evästeitä käytetään tukemaan verkkosivun toimintaa. Niillä voidaan kerätä esim. tilastoja kävijöiden määrästä tai muuta informaatiota myöhempää analysointia varten. Näitä evästeitä käytetään myös kyselylomakkeiden yhteydessä.

Nämä evästeet voivat kerätä myös rajoitetussa määrin informaatiota, joka voidaan yhdistää yksittäiseen käyttäjään.

  • Käytämme Google Analyticsia analysoidaksemme, miten käyttäjät käyttävät verkkosivustoamme. Evästeen keräämät käyttöäsi koskevat tiedot  (mukaan lukien tietoliikenne ja IP-osoite) lähetetään ja tallennetaan Googlen palvelimelle USA:han.

Voit estää Google Analyticsin evästeiden käytön täällä:  http://tools.google.com/dlpage/gaoptout

Kaikki henkilötietojen siirrot EU- tai ETA-maiden ulkopuolelle tehdään voimassa olevien lakien mukaisesti.

Markkinointi - sivuston anonyymi seuranta

Näitä evästeitä käytetään anonyymiin sivustojen seurantaan ja niillä voidaan koota profiileja, jotka näyttävät millaisia hakuja kukin käyttäjä on tehnyt ja millä sivuilla he ovat vierailleet. Nämä evästeet voivat kerätä tietoa, joiden avulla käyttäjä voidaan tunnistaa, tai ne voivat sisältää yksityiskohtaista tietoa käyttäjästä.
Anonyymi data voidaan jakaa myös 3. osapuolen kesken.

  • Facebook­-evästeitä käytetään “tykkää”-­painikkeen ja sivustosta tykänneiden Facebook-­kavereidesi näyttämiseen. Facebook antaa myös pääsyn tilastotyökaluun “Facebook Insights”, joka näytää tietoa Facebookin käytöstä
Markkinointi – kohdistettu mainonta

Näitä evästeitä käytetään haku- luku- ja ostotottumusten seuraamiseen.

Kerätyn informaation perusteella voidaan näyttää yksilöityä markkinointisisältöä, kuten bannerimainoksia. Näiden evästeiden käyttö voi merkitä myös henkilötietojen tallentamista ja hyödyntämistä. Tiedot voidaan luovuttaa myös 3. osapuolelle samalla tarkoituksella. Kaikki tieto, joka näiden evästeiden avulla tallennetaan, voidaan luovuttaa 3. osapuolen käyttöön.

  • Teemme yhteistyötä Precis Digital -nimisen yrityksen kanssa kohdentaaksemme internet-mainontaa ja näyttääksemme sinulle mainossisältöjä, joilla on sinulle merkitystä.
  • Teemme yhteistyötä Loyalitetsbureauet Bazaki ApS  -nimisen yrityksen kanssa Heyloyalty-järjestelmän ympärillä uutiskirjeemme sisällön suunnittelemiseksi ja näyttääksemme sinullle tyylejä, jotka ovat sinulle merkityksellisiä.
  • Teemme yhteistyötä Raptor-nimisen yrityksen kanssa voidaksemme näyttää sinulle merkityksellisiä tyylejä.
​Näin poistat tai estät evästeiden käytön

Voit aina estää evästeiden käytön tietokoneellasi muuttamalla selaimesi asetuksia. Asetusten muuttaminen tapahtuu eri tavoin riippuen siitä, mitä selainta käytät. Olethan kuitenkin tietoinen, että evästeiden poistaminen voi estää useiden verkkosivuston toimintojen ja palveluiden käytön, sillä sivuston toiminta perustuu siihen, että se muistaa tekemäsi valinnat

Verkkosivuston omistaja ja yhteystiedot

Tämän sivuston omistaja ja hallinnoija on:

Ball Group Denmark ApS
Kløvermarken 29
DK-7190 Billund, Tanska
Rekisterinumero: 14017577

Asiakaspalvelun sähköpostiosoite: asiakaspalvelu@zizzi.fi
Asiakaspalvelun puhelinnumero: +358 942456739

Tietosuojakäytäntö

1. Yleistä

1.1 Tällä tietosuojaselosteella kuvaamme, miten Zizzi Denmark ApS, Kløvermarken 29, DK-7190 Billund, Tanska (tästä eteenpäin ”Zizzi”) kerää ja käsittelee henkilötietojasi. 
1.2 Tietosuojakäytäntö koskee niitä henkilötietoja, joita annat meille tai joita keräämme Zizziin kotisivujen, www.zizzi.fi:n kautta (”www.zizzi.fi”).

1.3 Zizzi vastaa sinusta rekisteröidyistä henkilötiedoista. Käytä kohdassa 7 annettuja yhteystietoja mahdollisissa tiedusteluasioissa.

2. Mitä henkilötietoja keräämme, mihin tarkoitukseen ja millä oikeusperustalla niitä käsittelemme

2.1 Keräämme sinusta automaattisesti tietoja, kun vierailet www.zizzi.fi -sivustolla. Keräämme tietoja esimerkiksi siitä, minkälaista selainta käytät, mitä hakutermejä käytät sivustollamme, IP-osoitteesi (mukaan lukien verkkosijaintisi) ja tietoja tietokoneestasi. 

2.1.1 Tarkoituksena on käyttäjäkokemuksen optimointi ja markkinoinnin kohdentaminen, mukaan lukien Facebookin ja Googlen kautta tapahtuva uudelleenkohdennus. Tietojen käsittely on välttämätöntä, jotta voimme parantaa www.zizzi.fi-sivustoa ja näyttää sinulle merkityksellisiä tarjouksia.

2.1.2 Tietojesi käsittelyn oikeusperustana toimii EU:n tietosuoja-asetuksen artikla 6, kohta 1, alakohta f. 

2.2 Kun ostat tuotteen tai kommunikoit kanssamme www.zizzi.fi -sivustolla, keräämme tiedot, jotka meille ilmoitat, esimerkiksi nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi, maksutapasi, tuotteet, jotka ostat ja/tai palautat, toimituspyyntösi ja sen IP-osoitteen, josta tilauksesi teet. 

2.2.1 Tämän tarkoituksena on se, että voimme toimittaa tilaamasi tuotteet sekä muutoin noudattamaan kanssasi tehtyä sopimusta, mukaan lukien esimerkiksi palautus- ja reklamointioikeuksiesi hallinnointi. Tilaustietojasi voidaan käsitellä myös siitä syystä, että voimme täyttää lakisääteiset vaatimukset, kuten tilinteon ja kirjanpidon. Rekisteröimme IP-osoitteesi tästä syystä sekä siksi, että voisimme estää petoksia.  

2.2.2 Tietojen käsittelyn oikeusperustana toimii EU:n tietosuoja-asetuksen artikla 6, kohta 1, alakohdat b, c ja f. 

2.3 Kun tilaat uutiskirjeemme, keräämme tietoja nimestäsi, sähköpostiosoitteestasi ja mahdollisesti puhelinnumerostasi. 

2.3.1 Tarkoituksenamme on pystyä lähettämään sinulle uutiskirjeitä.  

2.3.2 Tietojen käsittelyn oikeusperustana toimii EU:n tietosuoja-asetuksen artikla 6, kohta 1, alakohta f.  

2.4 Kun rekisteröidyt asiakasklubiimme, pyydämme sinua ilmoittamaan esimerkiksi nimesi, osoitteesi, syntymäaikasi, sähköpostiosoitteesi, puhelinnumerosi, mieltymyksesi ja kiinnostuksenkohteesi. Päätät itse, mitä tietoja haluat meille antaa, nimeä, osoitetta ja sähköpostiosoitetta lukuun ottamatta. Jäsenyytesi aikana keräämme tietoja myös esimerkiksi siitä, käytätkö klubietuja tai otatko osaa kilpailuihin. Yhdistämme nämä tiedot muihin sinusta kerättyihin tietoihin, mukaan lukien tiedot ostoistasi ja mahdollisista palautuksistasi. 

2.4.1 Tarkoituksena on se, että pystymme hallinnoimaan jäsenyyttäsi ja tarjoamaan sinulle klubiin liittyviä palveluita ja etuja. Tarkoituksena on myös pystyä lähettämään sinulle uutiskirjeitä sekä harjoittaa kohdennettua markkinointia. 

2.4.2 Oikeusperusta tietojen käsittelylle on EU:n tietosuoja-asetuksen artikla 6, kohta 1, alakohta b ja f. Rekisteröinnin ohessa pyydämme sinua antamaan nimenomaisen suostumuksesi sähköiseen markkinointiin. 

3. Henkilötietojen vastaanottajat

3.1 Tiedot nimestäsi, osoitteestasi, puhelinnumerostasi, tilausnumerostasi ja toimituspyynöstäsi annetaan eteenpäin tilaamasi tuotteidesi kuljetuksesta vastaavalle toimituspalvelulle (esimerkiksi PostNord, GLS, Bring). 

3.2 Tiedot saatetaan antaa eteenpäin ulkopuolisille kumppaneillemme, jotka käsittelevät tiedot puolestamme. Käytämme ulkopuolisia kumppaneita esimerkiksi zizzi.fi:n tekniseen operointiin ja sen parantamiseen, uutiskirjeiden julkaisuun, kohdennettuun markkinointiin (mukaan lukien uudelleenkohdentamiseen) ja asiakasarvioiden käsittelyyn. Nämä yritykset toimivat tiedonkäsittelijöinä ohjeidemme mukaisesti ja käsittelevät tietoja, joiden rekisterinpitäjänä toimimme. Tiedonkäsittelijät eivät voi käyttää tietoja mihinkään muuhun tarkoitukseen kuin heidän meidän kanssaan tekemänsä sopimuksen täyttämiseen. He soveltavat tietojen luottamuksellisuutta koskevaa sopimusta, ja olemme kirjoittaneet tietojenkäsittelysopimukset kaikkien niiden tietojenkäsittelijöiden, jotka käsittelevät henkilötietoja puolestamme, kanssa. 

3.3 Kahden näistä tietojen käsittelijöistä, Google Analytics v/Google LLC:n ja Facebook Inc:n, kotipaikkana on Yhdysvallat. Tarvittavat takuut tietojen siirtämisestä Yhdysvaltoihin on varmistettu tietojenkäsittelijän EU-U.S. Privacy Shield -sertifikaatin kautta, vrt. EU:n tietosuoja-asetuksen 45 artikla. 

3.3.1 Kopion Google LLC:N sertifikaatista löydät täältä: https://www.privacyshield.gov/participant?id=a2zt000000001L5AAI

3.3.2 Kopion Facebook Inc:n sertifikaatiosta löydät täältä: https://www.privacyshield.gov/participant?id=a2zt0000000GnywAAC&status=Active

4. Oikeutesi

4.1 Tietojen käsittelyn avoimuuden varmistamiseksi meidän rekisterinpitäjänä on ilmoitettava sinulle oikeuksistasi. 

4.2 Pääsyoikeus 

4.2.1 Sinulla on oikeus vaatia milloin tahansa, että kerromme sinulle mm. mitä tietoja olemme sinusta keränneet, mihin tarkoitukseen olemme niitä keränneet, mitä kategorioita henkilötietoja ja tietojen vastaanottajia mahdollisesti on sekä siitä, mistä lähteistä tietoja on kerätty. 

4.2.2 Sinulla on oikeus saada jäljennös sinua koskevista henkilötiedoista. Jos haluat kopion tallennetuista henkilötiedoistasi, lähetä pyyntö osoitteeseen gdpr@ball-group.com. Sinua voidaan pyytää todentamaan, että olet henkilö, joka väität olevasi

4.3 Kerättyjen tietojen oikaisuoikeus  

4.3.1 Sinulla on oikeus pyytää itseäsi koskevien henkilötietojen oikaisemista. Jos huomaat, että sinua koskevissa henkilötiedoissa on virhe, pyydämme sinua lähettämään kirjallisen pyynnön niiden korjaamisesta. 

4.3.2 Ne tiedot, jotka olemme keränneet rekisteröityessäsi asiakasklubimme jäseneksi, voit korjata kirjautumalla käyttäjäprofiiliisi.  

4.4 Oikeus tietojen poistamiseen

4.4.1 Tietyissä tapauksissa sinulla on oikeus vaatia kaikkien tai osan sinusta tallennettujen tietojen poistamista, esimerkiksi jos peruutat suostumuksesi ja meillä ei ole muuta oikeusperustaa tietojen käsittelyn jatkamiseksi. Emme ole velvoitettuja poistamaan henkilötietojasi, jos tietojenkäsittelyn jatkaminen on tarpeen, esim. siitä syystä, että voimme noudattaa oikeudellisia velvoitteitamme tai laatia, toteuttaa tai puolustaa oikeudellisia vaatimuksia. 

4.5 Oikeus rajoittaa käsittely koskemaan vain säilytystä

4.5.1 Tietyissä tapauksissa sinulla on oikeus rajoittaa henkilötietojesi käsittely vain tietojen säilytykseen, esim. niissä tapauksissa, kun uskot, että tiedot joita sinusta käsittelemme ovat virheellisiä. 

4.6 Tietojen siirto-oikeus 

4.6.1 Tietyissä tapauksissa sinulla on oikeus saada sinusta keräämämme henkilötiedot jäsennellyssä, yleisesti käytetyssä, koneellisesti luettavassa muodossa ja oikeus siirtää ne toiselle rekisterinpitäjälle.

4.7 Oikeus vastustaa 

4.7.1 Sinulla on oikeus vastustaa milloin tahansa henkilötietojesi käsittelyä, joka on tehty suoramarkkinointitarkoituksessa. Tähän sisältyy myös suoramarkkinointimme kohdentamistarkoituksessa tehty profilointi, sillä tämä käsittely tehdään legitiimien intressiemme perustalla, vrt. kohta 2.1. ja 2.3. Jos toivot, että emme käytä henkilötietojasi suoramarkkinointi- ja profilointitarkoituksiin, poista evästeesi. 

4.7.2 Sinulla on lisäksi oikeus vastustaa henkilötietojesi käsittelyä, jota harjoitamme legitiimien intressiemme perusteella, vrt. kohta 2.1. ja 2.3., henkilökohtaiseen tilanteeseesi liittyvien syiden perusteella.  

4.8 Suostumuksen peruuttamisoikeus 

4.8.1 Sinulla on oikeus milloin tahansa peruuttaa suostumuksesi, jonka olet meille antanut tietyntyyppiseen henkilötietojen käsittelyyn mukaan lukien sähköisen viestinnän lähettämiseen. 

4.9 Valitusoikeus 

4.9.1 Sinulla on oikeus milloin tahansa lähettää valitus tietojesi käsittelystä Tietosuojavaltuutetun Toimistolle, Ratapihantie 9, 6. krs, 00520 Helsinki. Valitukset voi lähettää esimerkiksi sähköpostitse osoitteeseen tietosuoja(at)om.fi tai postitse osoitteeseen PL 800, 00521 Helsinki.  

5. Henkilötietojen poistaminen

5.1 Tiedot, jotka on kerätty www.zizzi.fi-verkkosivun käytöstäsi kohdan 2.1 mukaisesti, poistetaan silloin, kun et ole vieraillut www.zizzi.fi-sivustolla vuoteen. 

5.2 Kun peruutat Club Zizzi -jäsenyytesi, säilytämme tietojasi 6 kuukauden ajan, jotta vältämme tervetuliaisalennusten väärinkäytön. Tänä aikana et voi saada uutta tervetuliaisalennusta, mutta voit aina rekisteröityä jäseneksi uudelleen.

5.3 Tiedot, jotka on kerätty ostotapahtumien yhteydessä, vrt. kohta 2.2., poistetaan yleensä kolmen vuoden kuluttua sen kalenterivuoden päättymisestä, jona teit ostoksesi. Tiedot voidaan kuitenkin säilyttää pitempään, jos meillä on siihen oikeutettu tarve, esim. tarve laatia, toteuttaa tai puolustaa oikeudellisia vaatimuksia, tai jos säilyttäminen on välttämätöntä täyttääksemme oikeudelliset velvollisuutemme. Kirjanpitoasiakirjat tallennetaan viideksi vuodeksi tilikauden loppuun täyttääksemme kirjanpitoa koskevat lain vaatimukset. 

5.4 Poistamme automaattisesti asiakasklubiin liittymisesi yhteydessä kerätyt tiedot, vrt. kohta 2.4, a), jos sinulla ei ole ollut päivityksiä tai vuorovaikutusta vuoteen tai b) jos peruutat klubijäsenyytesi. 

6. Turvallisuus

6.1 Olemme ottaneet käyttöön asianmukaiset tekniset ja organisatoriset turvatoimet, joilla estetään tietojen vahingossa tapahtuva tai laiton hävittäminen, menetys, muuttaminen tai heikkeneminen ja estetään tietojen paljastuminen luvattomille henkilöille  ja niiden väärinkäyttö. 

6.2 Asiakkaiden henkilötietoihin on pääsy vain niillä työntekijöillä, jotka aidosti tarvitsevat näitä tietoja työnsä tekemiseen.  

7. Yhteystiedot

7.1 Zizzi Denmark ApS on www.zizzi.fi-sivuston kautta kerättyjen henkilötietojen rekisterinpitäjä.

7.2 Ota yhteyttä, jos sinulla on kysymyksiä tai kommentteja tästä tietosuojakäytännöstä tai jos haluat käyttää kohdassa 4 nimettyjä oikeuksiasi: 

Zizzi Denmark ApS
Kløvermarken 29
DK-7190 Billund
Tanska

Puhelinnumero: 04 033 0345 
E-post: asiakaspalvelu@zizzi.fi

8. Muutokset tietosuojakäytäntöön

8.1 Jos teemme merkittäviä muutoksia tietosuojakäytäntöömme, kerromme tästä sinulle seuraavalla kerralla, kun vierailet osoitteessa www.zizzi.fi.

8.2 Jos olet asiakasklubimme jäsen, lähetämme sinulle tiedon tietosuojakäytäntömuutoksista rekisteröimääsi sähköpostiosoitteeseen. 

9. Versiot

9.1 Tämä on ensimmäinen versio Zizzi Denmark ApS:n tietosuojakäytännöstä, päivätty 22.06.2021.

Kaupan ehdot

Lue ehdot huolellisesti ennen verkkosivuston käyttöä. Käyttämällä verkkosivustoa hyväksyt nämä ehdot kokonaisuudessaan.

Tervetuloa Zizzi Denmark ApS:n viralliseen verkkokauppaan www.zizzi.fi (”verkkokauppa”)..

Verkkokaupan tarjoaa Zizzi Denmark ApS, cvr. nro. 14017577, Kløvermarken 29, 7190 Billund, Tanska (”Zizzi”). Ennen tilauksen tekemistä verkkokaupassa, sinun tulee hyväksyä nämä "Kaupan ehdot", joihin sisältyvät Zizzi Denmark ApS:n Henkilötietojen käyttöehdot sekä Standardimuotoiset ehdot kaupan purkamiseksi (”Kaupan ehdot”). Tämä tapahtuu klikkaamalla Kaupan ehdot luetuksi ja hyväksytyksi.

Klikkaamalla hyväksyt, että voimme lähettää sinulle tietoa sähköpostitse ja kirjeitse, kun pidämme sitä tarpeellisena.

Myymme verkkokauppamme tuotteita yksinomaan kuluttajille, jotka ovat täyttäneet 18 vuotta.

Hyväksymällä kaupan ehdot vahvistat myös, että olet täyttänyt 18 vuotta ja että ostat tuotteita kuluttajana, eli ostat tuotteita ainoastaan omaan käyttöösi tai lahjaksi toiselle.

Toimitamme tuotteita ainoastaan Suomeen - emme kuitenkaan Ahvenanmaalle.  

 
1. Tilaus

Verkkokaupassa näet tietoja lukuisista eri tuotteista, liittyen niiden materiaaleihin, kokoihin, väreihin, ominaisuuksiin, käyttötarkoituksiin, pesuohjeisiin ja hintoihin.

Näiden tietojen tarkoituksena on antaa sinulle parhaat mahdollisuudet tuotteen arviointiin ennen tilauspäätöksen tekemistä Verkkokaupassa.

Vaikka pyrimme jatkuvasti päivittämään verkkokauppaamme, on tilanteita, jolloin emme voi toimittaa verkkokaupassa esiintyvää tuotetta tai jolloin emme voi toimitta tuotetta siihen hintaan, joka verkkokaupassa on esitetty.

Näin ollen hyväksyt, että verkkokaupassa voit ainoastaan lähettää meille tilauspyynnön. Tämä tarkoittaa sitä, että emme ole velvollisia toimittamamaan tilaamaasi/tilaamiasi tuotetta/tuotteita, ennen kuin olemme veloittaneet maksun tililtäsi.

Ostoskorissasi näet vain ne tuotteet, jotka sinä olet valinnut. Vastaavasti ostoskorisi hinta koostuu vain niistä tuotteista, jotka sinä olet valinnut. Hinta ilmoitetaan euroissa, ja se sisältää sekä arvonlisäveron että toimituskustannukset.

Tilauksesi ei sido sinua, ennen kuin olet käynyt läpi seuraavat vaiheet:

  1. Tilauksesi
  2. Tiedot
  3. Maksu

Voit milloin tahansa halutessasi keskeyttää jokaisen näistä vaiheista. Vahvistaaksesi tilauksesi sinun tulee hyväksyä tilaukseesi liittyvä maksuvelvollisuus tilausprosessin lopuksi.

 
2. Maksaminen

Voit maksaa tilauksesi seuraavilla maksukorteilla:

  • VISA
  • MasterCard
  • Klarna
    • Lasku
    • Osamaksu
  • Suorat pankkisiirrot:
    • Nordea
    • Osuuspankki
    • Danske Bank
    • Tapiola
    • S-Pankki
    • Aktia
    • Pop Pankki.

Maksukortilla maksaminen tapahtuu todennetun yhteyden läpi Paytrailin kautta. Maksun yhteydessä sinun on ilmoitettava maksukortin numero, turvakoodi ja viimeinen voimassaolopäivä.

Zizzi Denmark ApS ei tallenna luottokorttitietojasi. Luottokorttisi tietoja käsittelee maksupalvelun tarjoajamme Paytrail. Ulkopuolisen ei siksi ole mahdollista saada luottokorttitietojasi meidän järjestelmästämme.

Maksu veloitetaan tililtäsi vasta, kun tuote lähetetään varastoltamme. Vasta tuolloin sinun ja Zizzi Denmark ApS:n välillä on sitova sopimus.

Korttimaksusta ei veloiteta lisäkuluja.

Maksu Klarna-laskulla tai -osamaksulla

Voit maksaa tilauksesi myös Klarna-laskulla. Kun valitset maksutavaksi Klarnan, saat laskun suoraan Klarnalta. Turvallisuussyistä Klarna-lasku hyväksyy vain rekisteröidyn osoitteesi laskutus- ja toimitusosoitteena. Kun tilaus on lähetetty varastoltamme, lasku aktivoituu Klarnassa. Tästä päivästä lähtien maksu on normaalisti suoritettava 14 päivän kuluessa.

Laskuun lisätään 2,49 € laskutusmaksu.

Voit halutessasi maksaa laskusi myös erissä. Jos valitset erämaksun, maksat alkaen 5 € kuukaudessa.

 
3. Tilausvahvistus

Vahvistettuasi tilaamiesi tuotteiden maksun, saat meiltä välittömästi automaattisesti luodun vahvistussähköpostin.

Tilausvahvistus sisältää yhteenvedon tilauksestasi: malli, koko, väri ja hinta (sis. alv ja toimituskustannukset) sekä tilausnumerosi. Säilytä sähköposti esim. siltä varalta, että sinun tarvitsee myöhemmin ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tämä automaattisesti luotu sähköposti ei ole tae hyväksytystä tilauksesta. Sen tarkoituksena on ainoastaan ilmoittaa sinulle, että olemme vastaanottaneet tilauspyyntösi ja käsittelemme sitä.

 
4. Tilauksen käsittely

Välitämme tilauksesi varastollemme välittömästi, kun olet tehnyt tilauksen. Toimimme näin, jotta voisimme toimittaa tilaamasi tuotteet mahdollisimman nopeasti ja jotta voimme mahdollisimman nopeasti varmistaa tuotteen saatavuuden varastostamme. Mikäli tuotetta ei ole varastossamme, ilmoitamme siitä sinulle sähköpostitse.

Mikäli tuotetta on varastossamme, lähetämme tuotteen sinulle mahdollisimman nopeasti.

Mikäli olet tehnyt tilauksen arkipäivänä ennen klo 15, pyrimme lähettämään tilauksesi varastoltamme saman päivän aikana.

Mikäli olet tehnyt tilauksesi klo 15 jälkeen, viikonloppuna tai pyhäpäivänä, lähetämme tilauksesi pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä.

Valitettavasti emme voi olla vastuussa siitä, mikäli vastaanotat tuotteesi odotettua myöhemmin.

 
5. Ennakkotilaus

Ennakkotilaus on yksinomainen etu Club Zizzi -jäsenille. Jos olet ostanut tuotteita ennakkotilaukseen, sovelletaan erityisehtoja:

  • Tuote lähetetään heti, kun se on varastossamme. Jos tilaat useita tuotteita ennakkotilaukseen, tuotteet lähetetään yhdessä, kun viimeinen tuote on varastossa.
  • Katso odotettu toimitusaika tuotekuvauksesta. Pidätämme oikeuden tehdä muutoksia odotettuun toimitusaikaan, ja sinulle ilmoitetaan tietysti mahdollisista viivästyksistä.
  • Maksu käsitellään vasta, kun tuote lähetetään varastostamme.
  • Ennakkotilauksen palautusoikeus koskee siitä päivästä alkaen, kun vastaanotat tilauksen – Club Zizzi -jäsenenä sinulla on 100 päivän palautusoikeus.
 
6. Ilmoitus lähetyksestä

Kun tuote lähetetään varastoltamme, saat samanaikaisesti sähköpostilla vahvistuksen tilauksesi lähettämisestä. Tämä sähköposti sisältää tilausnumerosi.

Sähköposti sisältää lisäksi seuraavat tärkeät tiedot, jotka sinun tulisi säilyttää:

Lähetyksesi seurantatunnus (Matkahuolto, DPD Kotiinkuljetus tai Bring)
Tilauskuitti ostoksestasi pdf-tiedostona
Nämä kaupan ehdot pdf-tiedostona

 
7. Toimitus ja tiedot

Et voi valitettavasti itse noutaa tuotteitasi meiltä Zizzi Denmark ApS:lta Billundista.

Sovimme kuljetuksesta DHL:in, Bring:in/ Postin tai Postnord:in/DPD:n kanssa. Kun tuote on toimitettu perille, tuotteen katsotaan olevan hallussasi. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä hetkeä kun tuote on toimitettu osoitteeseesi tai olet hakenut sen postista, kaupasta tai muusta noutopisteestä.

Erityisehdot koskevat sinua, jos olet ilmoittautunut FlexDelivery-palveluun sen toimittajan kautta, joka toimittaa pakettisi. Jos olet ilmoittautunut tällaiseen järjestelyyn, olet itse vastuussa paketista, jos se katoaa sen jälkeen, kun kuljetusyhtiö on toimittanut sen sinulle. Tämä tapahtuu kuljetusyhtiön kanssa tekemäsi sopimuksen perusteella, joten Zizzillä ei ole vaikutusta, ohjeita tai valtuuksia. Mahdolliset kysymykset on osoitettava suoraan kuljetusyhtiölle.

Tuotelähetyksesi sisältää palautuskupongin ohjeineen sekä tarran, jossa lukee ”Palautuslähetys”. Palautuskupongissa on yhteenveto ostamistasi tuotteista sekä ohjeet palautusta varten. Sinun tulee käyttää palautuskuponkia ja palautustarraa, mikäli haluat palauttaa yhden tai useamman ostamistasi tuotteista tai reklamoida tuotteesta.

Toimituksesta puuttuvien, jo veloitettujen tuotteiden osalta sinulle hyvitetään puuttuvat tuotteet. Mahdolliset ostoksessasi sovelletut rivialennukset soveltuvat vastaavasti myös hyvityksiin. Näissä tapauksissa sinulle lähetetään ilmoitus siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka olet antanut oston yhteydessä.​

Paketit, jotka toimitetaan noudettavaksi myymälästä Click & Collect -palvelun avulla, tulee noutaa 14 kalenteripäivän kuluessa. Jos et ole noutanut pakettia siihen mennessä, se käsitellään palautuksena. 

Jos pakettisi toimitetaan kuljetusyrityksen kautta, noutoajan määräaika voi vaihdella. Tyypillisesti aikaraja on 7 ja 14 kalenteripäivän välillä, mutta sinun tulee hankkia tietoa valitsemaltasi kuljetusyritykseltä.

 
8. Kaupan peruuttaminen

Sinulla on Club Zizzin jäsenenä oikeus peruuttaa kauppasi 100 päivän kuluessa tai 30 päivän kuluessa, jos et ole jäsen, siitä päivästä lähtien, kun sinä – tai jokin osoittamasi kolmas osapuoli, joka ei ole tavaran kuljettaja – on saanut tuotteen haltuunsa.

Jotta voisit käyttää peruuttamisoikeuttasi, tulee sinun ilmoittaa meille halustasi käyttää peruuttamisoikeuttasi. Club Zizzin jäsenenä ennen 100 päivän takarajaa tai 30 päivään takarajaa, jos et ole jäsen.

Voit käyttää ilmoituksen tekemiseen oheista Standardimuotoista peruuttamislomaketta. Lomake löytyy myös näiden ehtojen lopusta.

Voit myös perua kaupan muilla tavoilla. Tässä tapauksessa yksiselitteinen ilmoitus perumisesta tulee toimittaa osoitteeseen:

Zizzi Denmark ApS

Kløvermarken 29

7190 Billund

Denmark

asiakaspalvelu@zizzi.fi

Mikäli käytät peruuttamisoikeuttasi, palautamme kaikki sinulta kaupan yhteydessä saamamme maksut, mukaan lukien mahdolliset enintään 12 euron toimituskustannukset tuotteidesi toimituksesta. Emme ole velvollisia palauttamaan yli 12 euron kustannuksia, jotka olet itse maksanut valittuasi muun kuin sinulle tarjoamamme halvimman normaalitoimituksen.

Takaisinmaksu tapahtuu ilman tarpeetonta viivästystä ja viimeistään 14 vuorokauden kuluessa siitä päivästä, kun olemme vastaanottaneet peruutusilmoituksesi. Normaalisti takaisinmaksu saapuu 2-30 vuorokauden kuluessa riippuen siitä, millaista maksukorttia olet käyttänyt.

Takaisinmaksussa käytämme samaa maksutapaa, jota sinä käytit tilauksen alkuperäisen maksun yhteydessä.

Voimme pidättäytyä takaisinmaksusta siihen asti, kunnes olemme vastaanottaneet palauttamasi tuotteen tai siihen asti, kunnes olet osoittanut että olet palauttanut tuotteen – sen mukaan kumpi näistä tapahtuu aiemmin.

Huomioitavaa verkkokauppaan tehtävissä palautuksissa/reklamaatioissa: Jos olet maksanut ostoksesi verkkopankissa Zizzi.fi:ssä, saat pian palautuksen vastaanottamisen jälkeen sähköpostia Paytrail-maksupalvelulta. Viestissä sinua pyydetään antamaan tilinumerosi suojatussa yhteydessä maksun hyvitystä varten.

Rahat palautetaan pian sen jälkeen, kun olet luonut Paytrail-tilin.

Huom! Fyysisistä myymälöistä ostettuja tuotteita ei voi palauttaa verkkokaupalle.

 
9. Peruutetun ostoksen palauttaminen

Mikäli olet peruuttanut kauppasi, tulee sinun toimittaa kyseinen tuote takaisin meille ilman tarpeetonta viivästystä ja viimeistään 30 vuorokauden tai, jos olet Club Zizzin jäsen, 100 vuorokauden kuluttua siitä päivästä, jona olet ilmoittanut meille halustasi käyttää peruuttamisoikeuttasi. Palautus tulee tehdä ”Palautuslähetys”-palautustarralla, joka löytyy vastaanottamiesi tuotteiden mukana lähetetystä ”Palautuskupongista”.

Et voi palauttaa tuotteita tuomalla niitä meille Zizzi Denmark ApS:lle Billundissa. Sen sijaan palautus tulee lähettää täytetyn Palautuskupongin kanssa osoitteeseen: Zizzi Denmark ApS, Kløvermarken 29, 7190 Billund, Denmark.

Mikäli tuote katoaa tai vahingoittuu lähetyksen aikana, on vastuu sinulla. 

Muista siksi säästää lähetyksen seurantatunnus, joka lukee palautuslähetyksesi päällä.

Palautettavien tuotteiden kunto
Palautettavien tuotteiden on oltava myyntikelpoisessa kunnossa ja uudenveroisia. Tämä tarkoittaa sitä, että saat kokeilla tuotetta tavalla, joka on tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien tai toimimisen määrittämiseksi. Toisin sanoen voit kokeilla tuotetta aivan kuten fyysisessä myymälässä, mutta et voi käyttää sitä.
Jos olet kokeillut tuotetta muulla kuin edellä kuvatulla tavalla ja tämä on johtanut tuotteen arvon alenemiseen, olet itse vastuussa siitä. Tällöin sinulle palautetaan vain osa ostohinnasta. Joissakin tapauksissa tämä voi tarkoittaa, että voit saada hyvityksen vain toimituskuluista.
Suosittelemme, että palautat tuotteen alkuperäispakkauksessa. Alkuperäispakkauksen puuttuminen voi johtaa tavaran arvon alentumiseen, sillä ilman alkuperäispakkausta tuote voi vahingoittua kuljetuksessa. Mikäli tuote tässä tilanteessa vahingoittuu, olet siitä vastuussa.

Kauppahinnan takaisinmaksu
Jos perut ostoksen, saat rahasi takaisin. Jos tuotteen arvo on alentunut edellä kuvatulla tavalla, vähennämme arvonalennuksen hyvitettävästä summasta.

Palautamme kaikki sinulta oston yhteydessä saadut maksut, mukaan lukien toimituskulut. Tämä ei kuitenkaan koske ylimääräisiä toimituskuluja tapauksissa, joissa olet valinnut muun kuin edullisimman toimitustavan. Tällöin palautamme edullisinta toimitusmuotoamme vastaavan summan. Jos edullisin toimitusmuoto on maksuton (0 €), rahanpalautusta toimituksesta ei suoriteta.

 
10. Kupongit/Kampanjat

Jos olet saanut alennusta tai käyttänyt alennuskoodia/lahjakorttia
Jos olet saanut alennusta osana kampanjaa tai käyttänyt alennuskoodia johonkin, jonka haluat palauttaa, ainutlaatuinen alennus käytetään kampanjan/alennuskoodin määrittelemien ehtojen ja aikarajojen mukaisesti.
Jos olet vastaanottanut tuotteen ja haluat vaihtaa sen vastaavaan tuotteeseen eri koossa, asiakaspalvelumme voi auttaa ottamalla yhteyttä heihin.
Voit aina tarkistaa tilausvahvistuksesi nähdäksesi, kuinka paljon olet maksanut tuotteesta. Tämä summa maksetaan sinulle takaisin palauttaessasi kyseisen tuotteen.
 

11. Palautuspalvelu

Voit palauttaa, tai reklamoida verkkokaupasta ostettuja tavaroita esittämällä kuitin. Myymälä voi aloittaa hyvitysprosessin, mutta ei voi vaihtaa tuotetta uuteen. Tämä tarkoittaa, että voit myymälässä palauttaa yhden tai useamman tuotteen, jotka hyvitetään sinulle tämän sivun ehtojen mukaisesti.

 
12. Virhe lähetyksessä

Mikäli emme ole toimittaneet sinulle niitä tuotteita, jotka olet tilannut ja jotka on ilmoitettu meidän sinulle lähettämässämme kuitissa ja/tai seurantakupongissasi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme (ks. kohta XV), jossa sinua pyydetään antamaan tilausnumerosi.

Näin voimme mahdollisimman nopeasti tarkastella tilaustasi ja kääntyä takaisin sinun puoleesi.

Zizzin vastuu rajoittuu enimmäismäärään, joka vastaa ostamasi tuotteen hintaa.

 
13. Reklamaatio

Mikäli olet ostanut Verkkokaupasta tuotteen, joka laatuseurannastamme huolimatta antaa aihetta reklamaatioon, voit reklamoida ja vaihtaa tuotteen tilauskuittia näyttämällä kaikissa fyysisissä myymälöissä Suomessa.

Jos haluat tehdä reklamaation verkkokauppaan, pyydämme sinua palauttamaan tuotteen sekä Palautuskupongin Zizzi Denmark ApS:lle osoitteeseen:

Zizzi Denmark ApS
Kløvermarken 29
7190 Billund
Att.: Kundeservice

On tärkeää, että ilmoitat palautuskupongissa, että kyseessä on ”Reklamaatio” sekä sen, missä kohtaa tuotetta reklamaation syy sijaitsee.

Sinun ei tarvitse maksaa palautuskustannuksia viallisista tuotteista. Sinun tulee siksi liimata lähetyksen päälle ”Palautuslähetys”-tarra, jonka olemme lähettäneet vastaanottamasi lähetyksen mukana. Tällöin me huolehdimme palautuksen toimituskustannuksista.

Mikäli tuote on viallinen, yritämme joko korjata puutteet tai lähettää sinulle uuden korvaavan tuotteen, joka on identtinen viallisen tuotteen kanssa. Tämä tapahtuu heti, kun meillä on ollut mahdollisuus tarkastella viallista tuotetta.

Mikäli korjatun tuotteen tai uuden, virheettömän, identtisen tuotteen lähettäminen ei ole mahdollista, maksamme sinulle takaisin kyseisestä tuotteesta maksamasi summan. Se tapahtuu samaa maksutapaa käyttäen, jota käytit alkuperäisen maksun tekemiseen.

 
14. Sovellettava laki - kiistat

Ostokseesi sovelletaan kokonaisuudessaan Suomen kuluttajansuojalakia.

Riitojen ratkaiseminen:
Valitus on mahdollista jättää Euroopan komission kanteluportaalin kautta. Tämä on kannattavaa etenkin silloin, kun valituksen tekjiä on toisessa EU-maassa asuva kuluttaja. Kantelu jätetään täällä -http://ec.europa.eu/odr. Valituksen teon yhteydessä sinun on annettava sähköpostiosoitteemme asiakaspalvelu@zizzi.fi.

 
15. Varaumat

Teemme varauman Verkkokaupassa ilmeneviin kirjoitusvirheisiin, hinnanmuutoksiin sekä loppuunmyytyihin tuotteisiin. Emme voi taata, että ne värit, jotka Verkkokaupassa esitetään, vastaavat täysin tuotteiden todellisia värejä. Se, miltä värit näyttävät, riippuu tietokoneesi asetuksista.

Verkkokaupassa annetut tiedot voivat sisältää teknisiä virheitä tai kirjoitusvirheitä.

Verkkokaupassa annettuja tietoja voidaan muuttaa ilman erillistä ilmoitusta.

Verkkokaupassa julkaistut tiedot saattavat sisältää viittauksia muihin tuotteisiin. Pääsyä tällaisiin tietoihin ei voida taata ottaen erityisesti huomioon sen, että tiedot voivat muuttua ilman erillistä ilmoitusta.

 
16. Henkilötiedot ja evästeet

Verkkokaupan käyttösi yhteydessä käsitellään eli kootaan ja käytetään sinua koskevia tietoja.

Zizzi Denmark ApS:n Henkilötietojen käyttöehtojen hyväksyminen on ehto verkkokaupan käytölle. Henkilötietojen käyttöehdot löytyvät näiden Kaupan ehtojen liitteenä (”Henkilötietojen käsittely”). Klikkaamalla nämä Kaupan ehdot hyväksytyiksi, hyväksyt samalla Henkilötietojen käyttöehdot.

Tällä hetkellä voimassa olevat Zizzi Denmark ApS:n Henkilötietojen käyttöehdot sekä tietoa evästeiden käytöstä löytyy kotisivuilta verkko-osoitteesta www.zizzi.fi.

 
17. Tekijänoikeudet & tavaramerkit

Tuotteet sekä Verkkokaupan sisältö mukaan lukien tekstit, kuvat ja äänet ovat tekijänoikeuden alaisia ja kuuluvat Zizzi Denmark ApS:lle ja tämän sopimuskumppaneille.

Tuotteita ja muuta Verkkokaupan sisältöä ei saa käyttää, jäljentää, muuttaa tai kopioida ilman Zizzi Denmark ApS:n etukäteistä kirjallista hyväksyntää.

Verkkokaupassa ostettavissa olevat tuotteet ovat merkitty tavaramerkeillä, jotka on rekisteröinyt Zizzi Denmark ApS:lle, joka on yhtä Zizzi Denmark ApS konsernin kanssa.

Näiden tavaramerkkien käyttäminen kaupallisiin tarkoituksiin ilman Zizzi Denmark ApS:n hyväksyntää ei ole sallittua.

 
18. Yhteystiedot

Mikäli haluat ottaa yhteyttä Zizziin asiakaspalveluun puhelimitse, voit soittaa numeroon +358 942456739 (Ma-to: 10:00-18:00 Pe: 10:00-17:00).

Meihin ei voi ottaa yhteyttä viikonloppuisin tai juhlapyhinä.

Voit myös ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen: asiakaspalvelu@zizzi.fi.

Voit myös lähettää tavallista postia osoitteeseen:

Zizzi Denmark ApS

Kløvermarken 29

7190 Billund

Denmark

Att.: Kundeservice – Ecommerce

Avaa ja tulosta standardimuotoinen peruuttamislomake täältä.

Voit myös vain kopioida tekstin perumislomakkeesta ja lähettää sen sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@zizzi.fi

Version 05. d. 04. 01. 2024

Club Zizzi -jäsenyyden ehdot

Johdanto

Club Zizzin jäsenyys on maksuton eikä edellytä ostoksia liikkeessämme.

Club Zizzin jäsenenä, ilmaisessa asiakasklubissamme, nautit useista yksinoikeudellisista eduista, kuten: erikoistarjoukset, etuoikeutettu pääsy alennusmyynteihin, mahdollisuus tehdä ennakkotilauksia ja osallistua kilpailuihin, edullisemmat toimitus- ja palautuskulut, henkilökohtainen Club Zizzi -tilisi ostohistorialla, sekä runsaasti inspiraatiota vaatteille, asusteille, tyyleille ja muille valikoimamme tuotteille sähköpostitse ja tekstiviestitse.

 
Ehdot jäsenyyden luomiselle

Jäseneksi liittyäksesi on tarpeen rekisteröityä käyttäen koko nimeäsi ja sähköpostiosoitettasi sekä luoda salasana. Lisäksi voit tallentaa osoitteesi, matkapuhelinnumerosi, syntymäpäiväsi ja valitsemasi myymälän. Käytämme näitä tietoja tarjotaksemme sinulle tarjouksia ja inspiraatiota, antaaksemme sinulle yleiskuvan ostoshistoriastasi ja kuiteistasi, sekä kehittääksemme Club Zizzia jatkuvasti paremmin vastaamaan sinua ja tarpeitasi.

Rekisteröityessäsi jäseneksi vahvistat olevasi vähintään 18-vuotias ja hyväksyväsi kulloinkin voimassa olevat jäsenyys-ehdot. Club Zizzin jäsenenä käsittelemme tiettyjä henkilötietojasi. Voit lukea lisää henkilötietojesi käsittelystä henkilötietokäytännössämme. Ajantasaisen version löydät aina verkkosivuiltamme, www.zizzi.fi.

Sinun täytyy suostua vastaanottamaan uutiskirjeemme voidaksesi liittyä Club Zizzin jäseneksi. Voit vapaasti valita, haluatko myös vastaanottaa viestintää tekstiviestitse. On merkittävää, että suostumuksesi sähköiseen markkinointiin voidaan peruuttaa milloin tahansa peruuttamalla Club Zizzin jäsenyytesi.

Olet vastuussa yhteystietojesi päivittämisestä ja kirjautumistietojesi salassapidosta. Jos salasanasi on vaarantunut, suosittelemme vaihtamaan sen mahdollisimman pian.

 

Peruuttaa tilaus

Voit milloin tahansa lopettaa Club Zizzin jäsenyyden ilman sitoutumisaikaa.

Voit tehdä tämän joko kirjautumalla sisään tilillesi verkkosivustollamme ja peruuttamalla jäsenyyden "Omat tiedot" -osiosta, tai napsauttamalla "Peruuta tilaus" -painiketta, jonka löydät kaikkien Zizziltä saamiesi uutiskirjeiden ja tekstiviestien alaosasta. Jos tarvitset apua jäsenyyden peruuttamisessa, ota yhteyttä asiakaspalveluun täällä.

Lopetamme sisällön lähettämisen heti, kun olet peruuttanut tilauksesi, mutta säilytämme dokumentaation suostumuksestasi vastaanottaa sähköistä markkinointia jopa kaksi vuotta peruutuksen jälkeen. Voit lukea lisää säilytysajoistamme henkilötietokäytännössä täällä.

Olet tietysti aina tervetullut liittymään uudelleen Club Zizziin.

 

Vastuuvapauslauseke

Jäsenetuja sovelletaan vain, kun olet jäsen ja tilaat uutiskirjeemme.

On tarpeellista ilmoittaa syntymäpäiväsi Club Zizzi -tililläsi, jotta voit saada erityisen syntymäpäiväkupongin. Huomaa, että syntymäpäiviin liittyvät jäsenyysetuudet edellyttävät, että olet ollut jäsen vähintään 10 päivää.

Jäsenyytesi on henkilökohtainen eikä sitä voi siirtää toiselle, ja meillä on rajoitus yhteen jäsenyyteen henkilöä kohden. Lisäksi tilisi sähköpostiosoitetta ei voi muuttaa.

Kuponkikoodeja ei voi muuttaa käteiseksi.

Kun olet peruuttanut Club Zizzin jäsenyyden, säilytämme käyttäjätilisi tiedot 6 kuukautta varmistaaksemme, että et saa tervetuliaisalennusta kahdesti kuuden kuukauden aikana, jonka jälkeen tietosi poistetaan.

Jos uutiskirjettämme ei ole avattu postilaatikossasi 6 kuukauden ajan, tilisi peruutetaan automaattisesti, koska katsomme tilin olevan inaktiivinen.

Pidätämme oikeuden muuttaa Club Zizzin jäsenyysehtoja ja tietosuojakäytäntöämme. Voimme tehdä tällaisia muutoksia ilman erillistä ilmoitusta, mutta jos muutokset ovat olennaisia tai vähemmän suotuisia oikeuksillesi, sinulle ilmoitetaan etukäteen sähköpostitse tai tekstiviestillä.

 

Sovellettava laki

Club Zizzin omistaa ja sitä ylläpitää Zizzi Denmark ApS, Y-tunnus 14 01 75 77, Kløvermarken 29, 7190 Billund.

Näitä jäsenyysehtoja sovelletaan yleisesti Tanskan lainsäädäntöön. Kaikki tästä aiheutuvat erimielisyydet tai vaatimukset ratkaistaan näin ollen Tanskan tuomioistuimissa, ellei asuinmaasi pakottava kuluttajansuojalainsäädäntö/oikeudet, joiden piiriin palvelumme tarjoamme, edellytä asian käsittelyä toisessa oikeuspaikassa.

Näitä jäsenyysehtoja tulee lukea yhdessä kaupankäyntiehtojemme kanssa.

 

Ota yhteyttä

Jos sinulla on kysyttävää jäsenyysehdoista, tarvitset apua Club Zizzin jäsenyyden kanssa tai muuta, asiakaspalvelumme on aina valmiina auttamaan täällä tai tämän sähköpostin kautta: asiakaspalvelu@zizzi.fi

Versio [3], päivitetty 12.03.2024

Usein kysytyt kysymykset