Toimitus


Kuinka nopeasti lähetätte tuotteeni?

Pyrimme lähettämään tilauksesi mahdollisimman nopeasti. 

Kun tilaus on tehty, lähetämme sen välittömästi eteenpäin varastollemme käsiteltäväksi. 


Jos teet tilauksen arkipäivänä ennen klo 15, lähetämme sen pääsääntöisesti samana päivänä, jos tuotetta on varastossamme. 


Jos teet tilauksen viikonloppuna tai pyhäpäivänä, voimme lähettää tilauksesi aikaisintaan seuraavana arkipäivänä. 


Lähetämme sinulle seurantanumeron, kun tilaus on pakattu ja lähetetty varastoltamme. Seurantanumeron avulla voit seurata, miten pitkälle paketti on ehtinyt, ja milloin voit odottaa sen saapuvan. 



Voinko noutaa pakettini teiltä?

Et, tuotteiden hakeminen  Ball Retail A/S:ltä tai myymälöistämme ei ole mahdollista. 



Saanko seurantanumeron? 

Kyllä, se lähetetään sinulle sähköpostitse yhdessä tilauskuitin kanssa, kun tilauksesi lähetetään varastoltamme. 



Täytyykö minun maksaa verkkokaupasta tilattujen tuotteiden toimituksesta?

Jos tilaat yli 50 eurolla, sinun ei tarvitse maksaa toimituksesta. Jos tilauksesi arvo on alle 50 euroa, toimitus maksaa 4,95 - 9,95 euroa riippuen siitä, minkä kuljetusmuodon valitset.



Mihin toimitatte? 

Toimitamme tilaukset osoitteisiin Suomessa Ahvenanmaata lukuunottamatta.



Voinko tilata tuotteita verkkokaupasta, jos asun Ahvenanmaalla? 

Valitettavasti et, koska emme voi toimittaa tuotteita alueille, joilla on erityiset ALV-/tullisäännökset. 



Onko minun maksettava ALV:tä ja tullimaksuja? 

Kaikki verkkokaupan hinnat sisältävät ALV:n ja tullin. 



Miksi en voi jäljittää pakettiani?

Syynä voi olla se, että tiedot paketistasi eivät ole vielä päivittyneet kuljetusyritykselle. Ole hyvä ja odota muutama tunti ja yritä uudelleen. Jos paketistasi ei vieläkään ole tietoa, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme:




Olette toimittaneet väärän tuotteen - miten toimin? 

Jos emme ole toimittaneet tuotetta, jonka olet tilannut, tai jos saamastasi paketista puuttuu tuote, joka kuitenkin löytyy laskustasi ja/tai lähetyslistasta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoita tilausnumerosi.


Sen jälkeen selvitämme asiasi mahdollisimman pian ja olemme yhteydessä sinuun. 


Jos tuote, jonka olet tilannut, on loppuunmyyty, tuote poistetaan tilauksestasi. Tämä ilmoitetaan siinä sähköpostissa, jonka saat, kun lähetämme muut tilauksesi tuotteet varastoltamme.