Tilaaminen


Miten teen tilauksen?

Jos olet täyttänyt 18 vuotta ja haluat ostaa tuotteen itsellesi tai lahjaksi, voit tehdä tilauksen verkkokaupassa.


Etsi tuote tai tuotteet, jotka haluat tilata, ja käy läpi seuraavat vaiheet:


1. Tilaus

2. Tiedot

3. Maksu


Voit halutessasi missä tahansa vaiheessa keskeyttää tilauksen tekemisen, etkä ole sidottu tilaukseesi ennen kuin olet käynyt läpi vaiheen 3 "Maksu".




Millä tavoin olen sidottu tilaukseeni?

Et ole sidottu tilaukseesi ennen kuin olet käynyt läpi vaiheen 3 "Maksu". Maksun jälkeen tilausta ei ole mahdollista peruuttaa tai muuttaa.




Onko minun täytettävä jotkin vaatimukset voidakseni tehdä tilauksen verkkokaupassa?

Sinun on oltava vähintään 18-vuotias ja ostamiesi tuotteiden on tultava joko omaan käyttöösi tai lahjaksi.  


Sinulla on oltava toimitusosoite Suomessa. Meillä ei valitettavasti ole mahdollisuutta toimittaa tuotteita Ahvenanmaalle, sillä emme voi toimittaa tilauksia alueille, joilla on erityiset ALV-/tullisäädökset.

Sinun on lisäksi hyväksyttävä Ball Wholesale ApS:n Kaupan ehdot.



Voinko muuttaa tilaustani?

Lähtökohtaisesti et.


Kun olet saanut meiltä sähköpostin jossa kerrotaan, että olemme vastaanottaneet tilauksesi, et lähtökohtaisesti voi muuttaa tilaustasi. Tämä johtuu siitä, että lähetämme tilauksesi varastoltamme heti sen saatuamme, jotta voisimme toimittaa sen mahdollisimman nopeasti.


Jos haluat peruuttaa tilauksesi välittömästi tilauksen tekemisen jälkeen, voit soittaa asiakaspalveluumme, minkä jälkeen selvitämme, onko tilaustasi mahdollista enää muuttaa.


Emme kuitenkaan voi lisätä tuotteita tilaukseesi.



Voinko peruuttaa tilaukseni lähetyksen?

Valitettavasti et. Käsittelemme tilauksesi heti sen vastaanotettuamme, jotta voisimme toimittaa sen sinulle mahdollisimman nopeasti.


Sinulla on kuitenkin aina mahdollisuus katua ostostasi, ja voit myös vaihtaa tuotteesi fyysisissä Zizzi-myymälöissä. Lue lisää tuotteen vaihtamisesta ja palauttamisesta.



Miten toimin, jos en ole saanut kaikkia tilaamiani tuotteita?

Jos emme ole toimittaneet tilaamaasi tuotetta, tai emme ole toimittaneet tuotetta, joka on kirjattu lähetyslistaasi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoita tilausnumerosi.


Selvitämme asian mahdollisimman pian ja otamme sinuun uudelleen yhteyttä.


Jos tilaamasi tuote on loppuunmyyty, on tuote poistettu tilauksestasi. Tässä tapauksessa tieto poistosta löytyy sähköpostista, joka on lähetetty sinulle samaan aikaan, kun tilauksesi muut tuotteet on lähetetty varastoltamme.



Voinko vaihtaa tuotteen?

Kyllä, voit vaihtaa tai palauttaa tuotteen fyysisissä myymälöissämme, kunhan muistat ottaa mukaan tilauskuittisi.

Valitettavasti emme voi vaihtaa tuotetta toiseen, jos lähetät palautuksen verkkokauppaan. Tarjoamme tässä tapauksessa vain rahojen hyvityksen. Jos palautat tuotteen, on sinun noudatettava tuotteen palautusta ja vaihtoa koskevia ohjeita.


Löydät lisää tietoa kaupan peruuttamisesta kohdasta Kaupan ehdot.



Voinko saada rahani takaisin, jos en haluakaan tuotetta?

Sinulla on oikeus katua ostostasi 14 päivän sisällä siitä, kun olet vastaanottanut tuotteen.


Lue kaupan perumista koskevat ohjeet kohdasta Kaupan ehdot.