Teknisiä ongelmia?

Jos kohtaat teknisiä ongelmia, suosittelemme, että päivität selaimesi ja huolehdit, että käytössäsi on selaimen uusin versio. 


Voit myös yrittää poistaa kaikki väliaikaistiedostot ja evästeet koneeltasi.


Internet Explorer

  • Mene kohtaan ”Internet Options”
  • Kohdasta ”Browsing History”, klikkaa ”Delete”
    • Ruksaa ”Temporary Internet Files”
    • Ruksaa “Cookies” 
    • Klikkaa “Delete”
  • Klikkaa “OK”
  • Sulje kaikki avoinna olevat Internet Explorer -selaimen sivut ja yritä uudelleen


Google Chrome

  • Mene kohtaan ”Vaihtoehdot”
  • Klikkaa ”Tyhjennä selaushistoria…”
    • Ruksaa ”Tyhjennä evästeet”
    • Ruksaa ”Poista evästeet ja muu verkkosivu- ja plugintiedot
    • Ruksaa ”Poista automaattisesti lomakkeisiin tallennetut tiedot”
    • Klikkaa ”Tyhjennä selaushistoria”
  • Sulje kaikki avoinna olevat Google Chrome -selaimen sivut ja yritä uudelleen


FireFox

  • Paina näppäinyhdistelmää ”CTRL+SHIFT+DELETE”
    • Valitse poista ”koko historiani”
    • Klikkaa ”Lisätietoja” tai "Yksityiskohdat"
      • Ruksaa kaikki ruudut
      • Klikkaa ”Poista nyt”
  • Sulje kaikki avoinna olevat Firefox -selaimen sivut ja yritä uudelleen


Jos sinulla on edelleen ongelmia sivumme käyttämisessä, olet aina tervetullut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun, joka auttaa sinua mielellään.


Jotta voimme auttaa sinua, tarvitsemme mahdollisimman monta seuraavista tiedoista:


  • Käyttöjärjestelmäsi (esim. Windows XP, Mac OS 10.0)
  • Verkkoselaimesi (esim. Internet Explorer 8, Firefox 3.5)
  • Mitä URL-osoitetta käytit (esim. http://www.zizzi.fi)
  • Milloin ongelmat alkoivat?


Jos otat yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse, liitä virheen kuvauksen lisäksi mukaan mielellään myös kuvankaappaus virheilmoituksesta. 



Koristani on kadonnut tuotteita?

Jos koristasi katoaa tuotteita, voi se johtua siitä, että olet painanut "Takaisin/Palaa/Edellinen" -nappia selaimessasi sen sijaan, että olisit painanut nappia meidän sivullamme.


Voi myös olla, että ostoskorisi on päivittynyt sen mukaiseksi, mitä varastossamme tosiasiassa on juuri nyt. Joskus voi nimittäin käydä niin, että toinen asiakas ostaa viimeisen tuotteen ennen kuin se ehditään varata sinulle. 



Maksuni on hylätty

Voi olla monia syitä siihen, että Paytrail hylkää maksun.


Mene takaisin ja varmista, että antamasi tiedot ovat oikein - korttinumero, päivämäärä, korttityyppi jne. Jos ongelma jatkuu, voit yrittää maksaa eri kortilla.  


Jos ongelma ei väisty, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Emme kuitenkaan voi tehdä tilausta puolestasi puhelimitse, sillä lain mukaan emme voi vastaanottaa maksutietojasi puhelimen kautta.



Ongelmia Omalle Sivulle kirjautumisessa? 

Käytä linkkiä "KIRJAUDU" etusivulla. Jos sähköpostiosoitettasi/puhelinnumeroasi ei tunnisteta, varmista, että olet käyttänyt kirjautuessasi samaa sähköpostia/puhelinnumeroa, jolla rekisteröidyit. Jos et muista koodiasi, käytä "Unohdettu salasana" -toimintoa, niin lähetämme sinulle heti sähköpostin/tekstiviestin, jossa on uusi salasanasi. 


Voit aina muokata henkilökohtaisia tietojasi kirjautumalla "Omalle Sivullesi". Täällä voit myös muuttaa salasanasi helpommin muistettavaksi. 


Jos sinulla on ongelmia kirjautumisessa, tai muuta kysyttävää, on asiakaspalvelumme aina valmiina auttamaan sinua.