Palautukset voidaan rekisteröidä palautusportaalissamme. Sen jälkeen saat tarvittavat palautusmateriaalit ja tiedot paketin palauttamiseksi. Palautustarrasi on esimaksettu. Kun olemme rekisteröineet palautuksesi, palautusmaksu vähennetään hyvityssummasta.
JÄSENET | EI JÄSENET |
2,95€ | 7,95€ |
Palautus myymälässä Verkkokaupasta tai myymälästä ostetut tuotteet voi palauttaa ilmaiseksi fyysisiin myymälöihimme. Näyttämällä laskuasi saat rahat takaisin samaa maksutapaa käyttäen, jonka valitsit tehdessäsi tilauksesi.
Huomaa, että rahoja ei voi lunastaa myymälässä. Myymälä voi vain käynnistää hyvitysprosessin.
Palautus myymälään | |
Ilmainen |
Huomaa, että tuotteet on palautettava myyntikelpoisessa kunnossa. Tämä tarkoittaa, että tuotetta voi sovittaa, mutta sitä ei saa olla käytetty. Tuote(t) tulee olla vahingoittumattomia ja niissä ei saa olla merkkejä liiallisesta käytöstä perustestauksen lisäksi, mukaan lukien kiinnitetyt laput.
Ostettu verkosta
Palautukset voidaan rekisteröidä palautusportaalissamme. Sen jälkeen saat tarvittavat palautusmateriaalit ja tiedot paketin palauttamiseksi.
Kun luovutat palautuspaketin kuriirille, pyydä saamasi kuitti. Jos toimitat paketin postilaatikkoon tai sinulla ei ole kuittia, emme valitettavasti voi aloittaa tutkinta-/reklamaatioprosessia, jos paketti katoaa kuljetuksen aikana. Tällaisissa tapauksissa emme voi valitettavasti antaa hyvitystä.
lautuksen käsittelyn. Huomioithan, että tämä voi kestää jopa 2 viikkoa kuriirista riippuen. Kun palautuksesi on tarkistettu ja käsitelty, saat siitä ilmoituksen sähköpostitse, ja hyvitämme summan samalla maksutavalla, jonka valitsit tilaukseesi.
Ostettu myymälästä Verkosta tai myymälästä ostetut tuotteet voidaan palauttaa myös fyysisissä myymälöissämme. Esitä kuittisi, ja saat hyvityksen samalla maksutavalla, jonka valitsit tilaukseesi.
__________
Kuinka käytän palautusporttaalia?
-
Näin teet palautuksen: Vieraile osoitteessa www.zizzi.fi ja valitse "Returportal" sivun alaosasta tai klikkaa
Kun vastaanotamme palautuksesi, aloitamme pa tästä. Club Zizzi -jäsenet voivat aloittaa palautukset suoraan profiilistaan.
- Kirjaudu sisään: Käytä Club Zizzi -kirjautumistietojasi tai sähköpostiosoitetta ja tilausnumeroa.
- Valitse palautettavat tuotteet: Valitse tilaus ja tuote(t), jotka haluat palauttaa, valitse palautuksen syy ja vahvista.
- Tarkista ja vahvista: Tarkista digitaalinen palautuksesi ennen vahvistamista.
- Koodi: Saat koodin sähköpostitse meiltä.
- Valmistele palautus: Pakkaa tuotteet alkuperäiseen pakkaukseen tai vastaavaan.
- Palautus: Näytä koodi paketin palautuspaikassa ja tulostetaan etiketti, joka kiinnitetään pakettiin. Palauta paketti uudella etiketillä. Muista saada kuitti.
- Hyvitys: Palautusprosessi voi kestää jopa 2 viikkoa. Hyvitykset maksetaan alkuperäiselle maksutavalle. Huomaa: Tuotteet voi myös palauttaa myymälään.
Jos valittu maksutapa ei toimi, suosittelemme sivun päivittämistä ja korttitietojen uudelleen syöttämistä tai toisen maksutavan valitsemista. Tässä kuitenkin muutamia mahdollisia syitä sille, miksi valittu maksutapa ei toimi:
Luottokortti Luottokorttisi on vahvistettava "Verified by Visa/MasterCard Secure Code" -menetelmällä, jotta voit tehdä ostoksia verkossa. Tämä vahvistus voidaan saada pankiltasi tai verkkopankkitililtäsi. Jos olet jo vahvistanut luottokorttisi ja kohtaat edelleen ongelmia, ota yhteyttä suoraan pankkiisi.
Klarna Jos et voi valita Klarnaa maksutavaksi, saattaa olla, että et ole maksanut joitakin laskujasi aiemmin tai Klarna-tilissäsi on ongelma. Ota yhteyttä suoraan Klarnaan näissä tapauksissa.
Dankort, Trustly, Mobilepay, GooglePay, ApplePay Tarkista, että liitetty pankkitilisi on katettu. Jos näin on, suosittelemme ottamaan yhteyttä maksupalveluntarjoajaan tai suoraan pankkiisi, jotka auttavat sinua selvittämään ongelman.
Voit rekisteröityä ilmaiseksi asiakasjäseneksi nimeltä "Club Zizzi" verkkosivuillamme. Rekisteröintilomakkeen löydät aivan sivuston alaosasta tai klikkaamalla ihmiskuvaketta ikkunan oikeassa yläkulmassa ja valitsemalla Luo tili.
Kun liityt asiakasjäseneksi, saat tervetuliaisviestin sähköpostiisi, joka sisältää linkin uuden tilisi salasanan luomiseen. Vasta kun tämä vaihe on suoritettu, rekisteröityminen onnistuu, ja saat tervetuliaiskupongin erillisessä sähköpostissa.
Alla näet yleiskatsauksen toimituskustannuksistamme:
CLUB ZIZZI JÄSEN
|
KOTIINKULJETUS |
|
Alle 59€ | 10,95€ | |
Yli 59€ | 5,95€ |
|
PAKETTIKAUPPA |
|
Alle 59€ | 5,95€ | |
Yli 59€ | Ilmainen |
|
NOUTO MYYMÄLÄSTÄ |
|
Alle 59€ | Ilmainen | |
Yli 59€ | Ilmainen |
|
PIKALÄHETYS |
|
Alle 59€ | 24,95€ | |
Yli 59€ | 18,95€ |
EI CLUB ZIZZI JÄSEN
|
KOTIINKULJETUS |
|
Alle 59€ | 12,95€ | |
Yli 59€ | 10,95€ |
|
PAKETTIKAUPPA |
|
Alle 59€ | 7,95€ | |
Yli 59€ | Ilmainen |
|
NOUTO MYYMÄLÄSTÄ |
|
Alle 59€ | Ilmainen | |
Yli 59€ | Ilmainen |
|
PIKALÄHETYS |
|
Alle 59€ | 26,95€ | |
Yli 59€ | 20,95€ |
Kun olet lähettänyt tilauksesi, se välitetään välittömästi Tanskan varastoomme käsittelyä varten. Jos tilaat viikonloppuna tai tanskalaisena juhlapyhänä, lähetämme tilauksesi seuraavana työpäivänä. Pyrimme toimittamaan tilauksesi 3-6 työpäivän kuluessa, riippuen maasta. Jos valitsit pikatoimituksen, pyrimme toimittamaan tilauksesi 1-2 työpäivässä. Huomaa, että meistä riippumattomat tekijät - kuten kuljetusyritysten viivästykset ja sääolosuhteet - voivat vaikuttaa toimitusaikoihin.
Huomioithan, että meille ulkopuoliset tekijät, kuten toimitusyritysten viivästykset ja sääolosuhteet, voivat vaikuttaa toimitusaikoihin.
Lähetämme sinulle seurantanumeron (Track & Trace), kun tilauksesi lähetetään varastoltamme, jotta voit seurata paketin tilaa. Huomaa, että paketti saa ensimmäisen skannauksen kuriirilta vasta, kun se on saapunut määrämaahan.
Ensimmäinen askel on tarkistaa, täyttääkö ostoksesi alennuskoodin ehdot ja käyttöehdot. Ne voidaan löytää alennuskoodin alapuolelta tai sähköpostiviestin lopusta, jossa olet saanut alennuskoodin. Jos alennuskoodi ei edelleenkään toimi, ole hyvä ja ota suoraan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Eikö se vieläkään toimi? Ota yhteyttä suoraan asiakaspalveluumme.