Asiakaspalvelu

Vaihto ja palautus

Vaihto- ja palautusoikeus on 30 päivää verkko- ja myymäläostoksille. Palautus on ilmainen Club Zizzin jäsenille.

Oletteko vastaanottaneet palautukseni?

Kun vastaanotamme palauttamasi tuotteet, lähetämme sinulle vahvistuksen sähköpostitse. Jos et ole vastaanottanut sähköpostia 2-3 viikon sisällä palautuksen lähettämisestä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tarvitsemme palautuslomakkeessa olevia tietoja, joten jos olet valinnut vaihtoehtoisen toimitustavan, kestää palautusprosessissa valitettavasti kauemmin. Jos meiltä puuttuu tuotetta koskevaa tietoa, voi olla, että palautusprosessia ei voida saattaa loppuun.

On sinun vastuullasi, että palauttamasi tuotteet eivät katoa tai vahingoitu palautusprosessissa, joten muista säilyttää paketin päälle tulevassa palautuskortissa oleva seurantanumero.

Huomioitavaa verkkokauppaan tehtävissä palautuksissa/reklamaatioissa:
Jos olet maksanut ostoksesi verkkopankissa zizzi.fi:ssä, saat pian palautuksen vastaanottamisen jälkeen sähköpostiviestin maksupalvelun tarjoajaltamme Paytraililta. Viestissä sinua pyydetään antamaan tilinumerosi suojatun yhteyden kautta.

 Rahat palautetaan pian tilinumeron rekisteröimisen jälkeen. 

Yleiset palautusehdot

Verkkokaupasta tilattujen tuotteiden palautus

  • Jos olet Club Zizzin jäsen, sinulla on 100 päivän palautusoikeus. Jos et ole Club Zizzin jäsen, sinulla on 30 päivän palautusoikeus. Vaihtaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
  • Zizzi-myymälöissämme voit vaihtaa tai palauttaa verkkokaupasta ostamasi tuotteet esittämällä tilausvahvistuksen. Tämä koskee myös alennustuotteita.
  • Lahjakortteja ja etukuponkeja ei voi käyttää verkkokaupassa.
  • Tuotteet vaihdetaan ainoastaan alkuperäisten tuote- ja- hintalappujen ollessa kiinni. Jos reklamoit tuotteen myymälässä, muista ottaa tilausvahvistus mukaan.
  • Korut vaihdetaan vain, mikäli sinetti on ehjä.
  • Uimapuvut ja alusvaatteet voi palauttaa vain, jos sinetti on koskematon.
  • Jos olet käyttänyt tuotetta enemmän kuin on tarpeen sen ominaisuuksien tai koon selvittämiseksi, pidätämme oikeuden arvonalennukseen. On myös mahdollista, ettei palautusta ja hyvitystä voida tällaisessa tapauksessa tehdä ollenkaan.
  • Verkkokaupasta ostetut tuotteet on palautettava palautuslomakkeen ohjeiden mukaisesti

 

Vaihto ja palautus myymäläs

  • Jos olet Club Zizzin jäsen, tuotteilla on 100 päivän vaihto-oikeus. Mikäli et ole jäsen, tuotteilla on 30 päivän vaihto-oikeus kuittia tai vaihtomerkintää
  • Mikäli haluat palauttaa tuotteen, hyvitys voidaan tehdä missä tahansa Zizzi-myymälässä kuittia vastaan voimassa olevan palautusajan kuluessa.
  • Lahjakortit ja muut edut voi lunastaa kaikissa Zizzi-myymälöissä. Lahjakorttia tai muita vastaavia etuja ei voi vaihtaa käteiseen rahaan.
  • Tuotteet vaihdetaan ainoastaan alkuperäisten tuote- ja- hintalappujen ollessa kiinni. Muistathan ottaa kuitin mukaan myös, jos haluat reklamoida tuotteen.
  • Korut vaihdetaan vain, mikäli sinetti on ehjä.
  • Uimapuvut ja alusvaatteet voi palauttaa vain, jos sinetti on koskematon.
  • Jos olet käyttänyt tuotetta enemmän kuin on tarpeen sen ominaisuuksien tai koon selvittämiseksi, pidätämme oikeuden arvonalennukseen. On myös mahdollista, ettei palautusta ja hyvitystä voida tällaisessa tapauksessa tehdä ollenkaan.

Miten palautan tuotteen?

Jos kadut ostostasi, on sinun palautettava tuote Zizzille ilman tarpeetonta viivästystä. Palautusoikeus on voimassa Club Zizzin jäsenille 100 päivää tuotteen vastaanottamisesta alkaen ja 30 päivää asiakkaille, jotka eivät ole jäseniä.

Verkkokauppaan palautuksen voi tehdä käyttämällä paketin mukana tulevaa palautustarraa. Seuraa paketissa olevia ohjeita. 

Jos kadut ostostasi, on tuotteet mahdollista palauttaa. Palautus on ilmainen Club Zizzin jäsenille. Mikäli et ole Club Zizzin jäsen, palautuskustannukset ovat 12 € – myös siinä tapauksessa, että tuote on alun perin lähetetty sinulle ilman toimituskuluja.

Jos haluat palauttaa monen eri tilauksen tuotteita samassa paketissa, pyydämme, että ilmoitat meille asiasta.

Voit myös palauttaa, vaihtaa ja reklamoida tuotteen kaikissa Zizzi myymälöissä. Mukanasi on tällöin oltava tulostettu tilauskuitti ostoksestasi.

Et voi itse toimittaa tuotetta yritykselle Zizzi Denmark ApS.

Muista seurata pakettisi mukana tulevia palautusohjeita – ja kirjoittaa ylös palautuspaketin seurantanumero paketin mukana tulevasta palautustarrasta.

Paljonko palauttaminen maksaa?

Vastaat itse tuotteiden palauttamiseen liittyvistä kustannuksista, jos olet katunut ostostasi. Tämä koskee myös tilauksia, joissa tuotteella on ollut ilmainen toimitus.

Voit palauttaa tuotteen käyttämällä pakettisi mukana tullutta palautustarraa. Seuraa paketin mukana tulleita palautusohjeita.

Voit myös palauttaa tuotteen kaikkiin Zizzin omiin myymälöihin. Sinulla ON oltava mukana tulostettu tilauskuitti, jos haluat vaihtaa, reklamoida tai palauttaa verkkokaupasta ostetun tuotteen. Myymälään palauttamisesta ei veloiteta käsittelymaksuja.

Palautustarralla tehtävän palautuksen kustannukset ovat:

Hinta Jäsen
12 EUR Ilmainen

Palautus ja reklamaatio

Jos olet ostanut verkkokaupasta tuotteen, joka laatukontrollistamme huolimatta antaa aihetta reklamointiin, et ole itse vastuussa tuotteen palautukseen liittyvistä kustannuksista.

Reklamoitava tuote palautetaan palautuslomakkeen kanssa käyttämällä paketin mukana tullutta palautustarraa. Merkkaathan palautuslomakkeeseen, että kyseessä on reklamaatio.

Minne voin palauttaa tuotteen?

Tuotteen palauttamiseen sinun on käytettävä palautustarraa, joka tulee pakettisi mukana. Seuraa pakettisi mukana tulevia ohjeita.

Voit myös palauttaa tuotteen kaikkiin Zizzin omiin myymälöihin.

Esittämällä tulostetun tilauskuitin voit vaihtaa tai palauttaa verkkokaupasta ostettuja tuotteita kaikissa Zizzin fyysisissä myymälöissä.

Myös myymälöihin palautettavilla tuotteilla on 100 päivän palautusoikeus, joka lasketaan siitä päivästä, kun olet vastaanottanut tuotteen.

Olen kadottanut palautustarrani

Jos haluat palauttaa verkkokaupasta ostamasi tuotteen/tuotteet, mutta olet kadottanut palautustarrasi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin lähetämme sinulle uuden palautustarran sähköpostitse.

Voinko vaihtaa tuotteen?

Verkkokaupasta www.zizzi.fi ostetut tuotteet voidaan vaihtaa Zizzi-myymälöissä tai lähettää takaisin osoitteeseen Zizzi Denmark ApS, Kløvermarken 29, 7190 Billund, att Kundeservice. Pakkauksesta löytyy palautustarra, joka on maksettu etukäteen. Jos olet Club Zizzin jäsen, palautus on ilmainen. Jos et ole jäsen, vähennämme palautuskulut hyvitettävästä summasta. Vaihto ei ole mahdollista, jos lähetät tuotteen takaisin varastollemme.

Kun palautus on käsitelty, Zizzi Denmark ApS hyvittää palautettavan summan tilauksessa käyttämäsi maksutavan mukaan samalle tilille/kortille, jolta maksoit ostoksesi. Rahat näkyvät tililläsi/kortillasi 2-30 päivän sisällä pankista/kortista riippuen.

 

Voit vaihtaa ja palauttaa verkkokaupasta ostetut tuotteet kaikissa Zizzin omissa myymälöissä tilausvahvistuksen esittämällä. Tuotteet voi vaihtaa ja palauttaa vain, jos niissä on edelleen alkuperäiset tuote- ja hintalaput tallella.

Jos kyseessä on reklamaatio, maksamme aina palautuskulut. On tärkeää, että ilmoitat pakkauksessa selvästi, että tuote on lähetetty takaisin reklamaationa. Rahat hyvitetään samalle tilille/kortille, jolta maksoit ostoksesi.

​Olette toimittaneet väärän tuotteen - miten toimin?

Jos et ole saanut tilaamaasi tuotetta, tai vastaanottamasi tuote on eri kuin tilausvahvistuksessa ja -kuitissa näkyvä tuote, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoita heille tilausnumerosi. 

Selvitämme sen jälkeen tilauksesi tilanteen ja palaamme asiaan mahdollisimman pian.

Jos tilaamasi tuote on loppuunmyyty, se poistetaan tilauksestasi. Tästä ilmoitetaan tilauskuitissa, jonka saat sähköpostiisi sen jälkeen, kun tilauksesi on pakattu ja lähetetty.

Miksi toimituskuluja ei ole hyvitetty?

Toimituskulut (sekä lähetyksen, että palautuksen kulut) hyvitetään vain siinä tapauksessa, että tilaus on virheellinen tai puutteellinen.

Jos olemme lähettäneet sinulle väärän tai viallisen tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 040 033 0345 tai osoitteeseen asiakaspalvelu@zizzi.fi ja ilmoita tilausnumerosi.

Autamme sinua palauttamaan tuotteen ilman toimituskuluja.

Olette hyvittäneet minulle väärän summan. Miten toimin?

Jos epäilet, ettet ole saanut oikeaa summaa hyvityksenä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 09 4245 2175 tai osoitteeseen asiakaspalvelu@zizzi.fi ja ilmoita tilausnumerosi sekä oikea hyvitettävä summa.

Huomaa: Lähetyksen palautuskulut hyvitetään vain siinä tapauksessa, että koko tilaus on virheellinen tai puutteellinen.

Milloin saan rahani takaisin, jos kadun ostostani?

Huolehdimme siitä, että rahasi palautetaan ilman tarpeetonta viivästystä ja viimeistään 14 päivän kuluessa siitä päivästä, kun olemme vastaanottaneet ilmoituksen, jossa kerrot haluavasi perua kaupan.

Takaisinmaksu tehdään käyttäen samaa maksutapaa, jota käytit maksaessasi tuotteen. Maksukortista riippuen kestää tavallisesti 2-30 päivää siitä, kun olemme tehneet hyvityksen siihen, että korttipalvelusi tarjoaja siirtää rahat tilillesi.

Voimme kuitenkin pidättäytyä maksamisesta siihen saakka, kunnes olemme vastaanottaneet palauttamasi tuotteen, tai kunnes olet esittänyt dokumentin, joka todistaa, että olet palauttanut tuotteen - riippuen siitä, kumpi tapahtuu ensin.

Vastaat itse tuotteen arvon laskusta, tuotteen katoamisesta tai tuotteen vahingoittumisesta kuljetuksen yhteydessä.

Huomioitavaa verkkokauppaan tehtävissä palautuksissa/reklamaatioissa:

Jos olet maksanut ostoksesi Zizzi.fi:ssä verkkopankissa, saat pian palautuksen vastaanottamisen jälkeen sähköpostiviestin maksupalvelun tarjoajaltamme Paytraililta. Viestissä sinua pyydetään antamaan tilinumerosi suojatun yhteyden kautta.

 Rahat palautetaan pian tilinumeron rekisteröimisen jälkeen.

Voinko peruuttaa kaupan?

Kuluttajana sinulla on oikeus katua verkkokaupassa tekemääsi ostosta.

Jos kadut ostostasi, on sinun palautettava tuote Zizzille ilman tarpeetonta viivästystä. Palautusoikeus on voimassa Club Zizzin jäsenille 100 päivää tuotteen vastaanottamisesta alkaen ja 30 päivää asiakkaille, jotka eivät ole jäseniä.

Voit tehdä sen esim. käyttämällä standardimuotoista peruutuslomaketta, joka toimitetaan sinulle yhdessä tilauskuitin kanssa ennen tuotteen vastaanottamista.

Kun palautat verkkokaupasta ostetun tuotteen, tulee sinun käyttää paketin mukana tullutta palautustarraa. Seuraa paketin mukana tulleita palautusohjeita. Palautus on ilmainen Club Zizzin jäsenille. Mikäli et ole Club Zizzin jäsen, palautusmaksu palautustarralla on 12 €.

Voit myös palauttaa tuotteen kaikkiin Zizzin omiin myymälöihin. Sinulla ON oltava mukana tulostettu kopio tilauskuitista, jos haluat vaihtaa, reklamoida tai palauttaa verkkokaupasta ostetun tuotteen.

Voinko peruuttaa tilaukseni lähetyksen - tai osia siitä?

Valitettavasti et. Käsittelemme tilauksesi heti sen vastaanotettuamme, jotta toimitus voi tapahtua mahdollisimman nopeasti.

Sinulla on kuitenkin aina mahdollisuus katua ostostasi, ja voit myös vaihtaa tuotteesi kaikissa Zizzi- myymälöissä.

Voinko muuttaa tilaustani?

Lähtökohtaisesti et.

Kun olet saanut meiltä sähköpostin jossa kerrotaan, että olemme vastaanottaneet tilauksesi, et lähtökohtaisesti voi muuttaa tilaustasi. Tämä johtuu siitä, että lähetämme tilauksesi varastoltamme heti sen saatuamme, jotta voisimme toimittaa sen mahdollisimman nopeasti.

Jos haluat peruuttaa tilauksesi välittömästi tilauksen tekemisen jälkeen, voit soittaa asiakaspalveluumme, minkä jälkeen selvitämme, onko tilaustasi mahdollista enää perua.

Emme kuitenkaan voi lisätä tuotteita tilaukseesi.

Miten toimin, jos tuotteeni on viallinen ja haluan tehdä reklamaation?

Jos olet ostanut verkkokaupasta tuotteen, joka laatukontrollistamme huolimatta antaa aihetta reklamointiin, voit palauttaa tuotteen paketin mukana tulevan palautustarran ja täytetyn palautuslomakkeen avulla osoitteeseen:

Zizzi Denmark ApS
Kløvermarken 29
7190 Billund
Denmark
Att.: Kundeservice

Tarkistamme tuotteen kunnon mahdollisimman pian.

Muista käyttää tuotteen mukana tullutta palautustarraa. Et vastaa itse puutteellisen tuotteen palautuskuluista.

Voit myös reklamoida tuotteen kaikissa Zizzi myymälöissä. Sinulla ON oltava mukana tulostettu tilauskuitti, jos haluat vaihtaa, reklamoida tai palauttaa verkkokaupasta ostetun tuotteen.

Tilauksen palautus, jonka maksutapana on Klarna-lasku

Mitä teen, jos olen saanut Klarnalta maksumuistutuksen?
 
Palautuksen saapuminen varastolle kestää usein jopa 14 arkipäivää. Tästä syystä Klarna-laskun eräpäivä voi ylittyä ennen kuin palautus on käsitelty.

Klarna toimii maksupalveluntarjoana tilauksiin, joiden maksutapana on lasku. Jos valitset maksutavaksi Klarna-laskun, laskun eräpäivä on aina 30 päivää tilauksen lähetyspäivästä.

Koska palautuslähetys sekä palautuksen käsittely varastollamme voivat viedä yhteensä jopa muutamia viikkoja, Klarnan maksuaika voi ylittyä.

Kun olet lähettänyt palautuksen, suosittelemme laittamaan Klarna-laskun taukotilaan. Näin vältät maksumuistutukset ja niistä aiheutuvat kulut.

Voit asettaa laskun helposti taukotilaan Klarna-sovelluksessa tai kirjautumalla käyttäjätilillesi osoitteessa Klarna.fi. Voit vaihtoehtoisesti olla yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun puhelimitse 09 425 99 771 tai chatin kautta osoitteessa Klarna.fi.

Klarna-laskulla maksettujen tilausten palauttaminen

Zizzi käyttää Klarnaa ulkoisena maksupalveluntarjoajana laskulla maksettaviin tilauksiin. Jos tilaat Zizziltä ja valitset maksutavaksi Klarna-laskun, laskun eräpäivä on aina 30 päivää tilauksen lähetyspäivästä. Kun palautat tilauksesi tai osan siitä, laskun eräpäivä voi näin ollen ylittyä palautuksen käsittelyn aikana.

Kun olet lähettänyt palautuksen, suosittelemme laittamaan Klarna-laskun taukotilaan. Näin vältät maksumuistutukset ja niistä aiheutuvat kulut.

Voit asettaa laskun helposti taukotilaan Klarna-sovelluksessa tai kirjautumalla käyttäjätilillesi osoitteessa Klarna.fi. Voit vaihtoehtoisesti olla yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun puhelimitse 09 425 99 771 tai chatin kautta osoitteessa Klarna.fi.

Usein kysytyt kysymykset

Jos kadut ostostasi, on sinun palautettava tuote Zizzille ilman tarpeetonta viivästystä. Palautusoikeus on voimassa Club Zizzin jäsenille 100 päivää tuotteen vastaanottamisesta alkaen ja 30 päivää asiakkaille, jotka eivät ole jäseniä.

Verkkokauppaan palautuksen voi tehdä käyttämällä paketin mukana tulevaa palautustarraa. Seuraa paketissa olevia ohjeita. 

Jos kadut ostostasi, on tuotteet mahdollista palauttaa. Palautus on ilmainen Club Zizzin jäsenille. Mikäli et ole Club Zizzin jäsen, palautuskustannukset ovat 12 € – myös siinä tapauksessa, että tuote on alun perin lähetetty sinulle ilman toimituskuluja.

Jos haluat palauttaa monen eri tilauksen tuotteita samassa paketissa, pyydämme, että ilmoitat meille asiasta.

Voit myös palauttaa, vaihtaa ja reklamoida tuotteen kaikissa Zizzi myymälöissä. Mukanasi on tällöin oltava tulostettu tilauskuitti ostoksestasi.

Et voi itse toimittaa tuotetta yritykselle Zizzi Denmark ApS.

Muista seurata pakettisi mukana tulevia palautusohjeita – ja kirjoittaa ylös palautuspaketin seurantanumero paketin mukana tulevasta palautustarrasta.

Vastaat itse tuotteiden palauttamiseen liittyvistä kustannuksista, jos olet katunut ostostasi. Tämä koskee myös tilauksia, joissa tuotteella on ollut ilmainen toimitus.
Voit palauttaa tuotteen käyttämällä pakettisi mukana tullutta palautustarraa. Seuraa paketin mukana tulleita palautusohjeita.
Voit myös palauttaa tuotteen kaikkiin Zizzin omiin myymälöihin. Sinulla ON oltava mukana tulostettu tilauskuitti, jos haluat vaihtaa, reklamoida tai palauttaa verkkokaupasta ostetun tuotteen. Myymälään palauttamisesta ei veloiteta käsittelymaksuja.

Palautustarralla tehtävän palautuksen kustannukset ovat:

Hinta Jäsen
12 EUR Ilmainen

Palautus ja reklamaatio

Jos olet ostanut verkkokaupasta tuotteen, joka laatukontrollistamme huolimatta antaa aihetta reklamointiin, et ole itse vastuussa tuotteen palautukseen liittyvistä kustannuksista.
Reklamoitava tuote palautetaan palautuslomakkeen kanssa käyttämällä paketin mukana tullutta palautustarraa. Merkkaathan palautuslomakkeeseen, että kyseessä on reklamaatio.

Jos sinulla on kysymyksiä myymälöillemme, löydät myymälöiden tiedot täältä.
VERKKOKAUPAN ASIAKASPALVELU
Jos sinulla on kysyttävää verkkokaupan tuotteisiin, tilauksesi käsittelyyn tai verkkokaupasta ostettujen tuotteiden palauttamiseen liittyen, voit aina ottaa yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun.
Soita asiakaspalveluun numeroon 04 0033 0345
Lähetä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@zizzi.fi
Huom! Muista kirjoittaa viestiin sen tilauksen tilausnumero, jota asiasi koskee

ASIAKASPALVELUMME AUKIOLOAJAT OVAT:
Ma-to: 09-17
​​​​​​​Pe: 10-16
Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.
Huom! Meitä ei voi tavoittaa juhlapäivinä ja viikonloppuina.

Huolehdimme siitä, että rahasi palautetaan ilman tarpeetonta viivästystä ja viimeistään 14 päivän kuluessa siitä päivästä, kun olemme vastaanottaneet ilmoituksen, jossa kerrot haluavasi perua kaupan.
Takaisinmaksu tehdään käyttäen samaa maksutapaa, jota käytit maksaessasi tuotteen. Maksukortista riippuen kestää tavallisesti 2-30 päivää siitä, kun olemme tehneet hyvityksen siihen, että korttipalvelusi tarjoaja siirtää rahat tilillesi.
Voimme kuitenkin pidättäytyä maksamisesta siihen saakka, kunnes olemme vastaanottaneet palauttamasi tuotteen, tai kunnes olet esittänyt dokumentin, joka todistaa, että olet palauttanut tuotteen - riippuen siitä, kumpi tapahtuu ensin.
Vastaat itse tuotteen arvon laskusta, tuotteen katoamisesta tai tuotteen vahingoittumisesta kuljetuksen yhteydessä.
Huomioitavaa verkkokauppaan tehtävissä palautuksissa/reklamaatioissa:
Jos olet maksanut ostoksesi Zizzi.fi:ssä verkkopankissa, saat pian palautuksen vastaanottamisen jälkeen sähköpostiviestin maksupalvelun tarjoajaltamme Paytraililta. Viestissä sinua pyydetään antamaan tilinumerosi suojatun yhteyden kautta.
Rahat palautetaan pian tilinumeron rekisteröimisen jälkeen.

Jos haluat palauttaa verkkokaupasta ostamasi tuotteen/tuotteet, mutta olet kadottanut palautustarrasi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin lähetämme sinulle uuden palautustarran sähköpostitse.

Voit liittyä Club Zizzin jäseneksi ottamalla yhteyttä paikalliseen Zizzi-myymälääsi ja täyttämällä rekisteröintilomakkeen.

asiakaspalvelu@zizzi.fi

Sähköposteihin vastataan arkipäivisin, mahdollisimman nopeasti 24 tunnin sisällä

E-mail

Chattaa kanssamme

Ma-to: 09:00-21:00
​​​​​​​Pe: 09:00-16:00

Aloita keskustelu

 

04 0033 0345

Ma-to: 09:00-17:00
Pe: 09:00-16:00

Huom.: Tarjoamme asiakaspalvelua suomeksi