Asiakaspalvelu

Toimitus

Lue lisää saatavilla olevista toimitusvaihtoehdoista osoitteessa zizzi.fi

Toimitetaanko tuotteita postilokero-osoitteisiin?

Ei, turvallisuussyistä emme toimita verkkokaupan tilauksia postilokero-osoitteisiin. 

Miksi en voi jäljittää pakettiani?

Syynä voi olla, että tiedot paketistasi eivät ole vielä päivittyneet kuljetusyritykselle. Ole hyvä ja odota muutama tunti ja yritä uudelleen. Jos paketistasi ei vieläkään ole tietoa, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme:

Zizzi asiakaspalvelu: Puh. +358 942456739 tai sähköposti asiakaspalvelu@zizzi.fi
PostNord: Puh. 010 572 8333 tai sähköposti asiakaspalvelu.fi@postnord.com - tai seuraa pakettiasi tästä
Posti: Puh. +358 200 27100 tai sähköposti consumerservice@posti.com - tai seuraa pakettiasi tästä

Onko minun maksettava alv:tä ja tullimaksuja?

Kaikki verkkokaupan hinnat sisältävät ALV:n ja tullin.

Mihin toimitatte?

Toimitamme tilaukset osoitteisiin Suomessa Ahvenanmaata lukuunottamatta.

Mitä tilaukseni toimitus maksaa?

Nouto jäsen Ei-jäsen
TILAUKSIIN, JOIDEN SUMMA YLITTÄÄ 49€ 0,95€ 1,95€
TILAUKSIIN, JOIDEN SUMMA ON ALLE 49€ 5,95€ 7,95€
Kotiinkuljetus jäsen Ei-jäsen
TILAUKSIIN, JOIDEN SUMMA YLITTÄÄ 49€ 5,95€ 10,95€
TILAUKSIIN, JOIDEN SUMMA ON ALLE 49€ 10,95€ 12,95€
Toimitus myymälään jäsen Ei-jäsen
TILAUKSIIN, JOIDEN SUMMA YLITTÄÄ 49€ Ilmainen Ilmainen
TILAUKSIIN, JOIDEN SUMMA ON ALLE 49€ Ilmainen Ilmainen
Express jäsen Ei-jäsen
TILAUKSIIN, JOIDEN SUMMA YLITTÄÄ 49€ 10,95€ 10,95€
TILAUKSIIN, JOIDEN SUMMA ON ALLE 49€ 15,95€ 15,95€

Saanko seurantanumeron?

Kyllä, seurantanumero lähetetään sinulle sähköpostitse yhdessä tilauskuitin kanssa, kun tilauksesi lähetetään varastoltamme.

Kuinka nopeasti lähetätte tuotteeni?

Pyrimme lähettämään tilauksesi mahdollisimman nopeasti.
Kun tilaus on tehty, lähetämme sen välittömästi eteenpäin varastollemme käsiteltäväksi.

Jos teet tilauksen viikonloppuna tai pyhäpäivänä, voimme lähettää tilauksesi aikaisintaan seuraavana arkipäivänä.

Lähetämme sinulle seurantanumeron, kun tilaus on pakattu ja lähetetty varastoltamme. Seurantanumeron avulla voit seurata, miten pitkälle paketti on ehtinyt, ja milloin voit odottaa sen saapuvan.

Voinko tilata tuotteita verkkokaupasta, jos asun Ahvenanmaalla?

Valitettavasti et, koska emme voi toimittaa tuotteita alueille, joilla on erityiset ALV-/tullisäännökset.

Express-toimitus

  • Zizzi tarjoaa express-toimituksen koko maahan.
  • Toimitusaika 1-2 arkipäivää, pois lukien arkipyhät.
  • Toimituksessa harvaan asutuille alueille voi aiheutua lisäviivettä.
  • Toimitus maanantaista perjantaihin, pois lukien arkipyhät.
  • Saat asiakkaana tekstiviestitse 6 eri toimitusvaihtoehtoa.
  • Tässä voit valita toimituspaikaksi esimerkiksi kodin tai työpaikan osoitteen.
  • On siksi tärkeää, että syötät oikean puhelinnumeron.
  • Tilaa ennen klo 14.

Usein kysytyt kysymykset

Jos kadut ostostasi, on sinun palautettava tuote Zizzille ilman tarpeetonta viivästystä. Palautusoikeus on voimassa Club Zizzin jäsenille 100 päivää tuotteen vastaanottamisesta alkaen ja 30 päivää asiakkaille, jotka eivät ole jäseniä.

Verkkokauppaan palautuksen voi tehdä käyttämällä paketin mukana tulevaa palautustarraa. Seuraa paketissa olevia ohjeita. 

Jos kadut ostostasi, on tuotteet mahdollista palauttaa. Palautus on ilmainen Club Zizzin jäsenille. Mikäli et ole Club Zizzin jäsen, palautuskustannukset ovat 12 € – myös siinä tapauksessa, että tuote on alun perin lähetetty sinulle ilman toimituskuluja.

Jos haluat palauttaa monen eri tilauksen tuotteita samassa paketissa, pyydämme, että ilmoitat meille asiasta.

Voit myös palauttaa, vaihtaa ja reklamoida tuotteen kaikissa Zizzi myymälöissä. Mukanasi on tällöin oltava tulostettu tilauskuitti ostoksestasi.

Et voi itse toimittaa tuotetta yritykselle Zizzi Denmark ApS.

Muista seurata pakettisi mukana tulevia palautusohjeita – ja kirjoittaa ylös palautuspaketin seurantanumero paketin mukana tulevasta palautustarrasta.

Vastaat itse tuotteiden palauttamiseen liittyvistä kustannuksista, jos olet katunut ostostasi. Tämä koskee myös tilauksia, joissa tuotteella on ollut ilmainen toimitus.
Voit palauttaa tuotteen käyttämällä pakettisi mukana tullutta palautustarraa. Seuraa paketin mukana tulleita palautusohjeita.
Voit myös palauttaa tuotteen kaikkiin Zizzin omiin myymälöihin. Sinulla ON oltava mukana tulostettu tilauskuitti, jos haluat vaihtaa, reklamoida tai palauttaa verkkokaupasta ostetun tuotteen. Myymälään palauttamisesta ei veloiteta käsittelymaksuja.

Palautustarralla tehtävän palautuksen kustannukset ovat:

Hinta Jäsen
13 EUR Ilmainen

Palautus ja reklamaatio

Jos olet ostanut verkkokaupasta tuotteen, joka laatukontrollistamme huolimatta antaa aihetta reklamointiin, et ole itse vastuussa tuotteen palautukseen liittyvistä kustannuksista.
Reklamoitava tuote palautetaan palautuslomakkeen kanssa käyttämällä paketin mukana tullutta palautustarraa. Merkkaathan palautuslomakkeeseen, että kyseessä on reklamaatio.

Jos sinulla on kysymyksiä myymälöillemme, löydät myymälöiden tiedot täältä.
VERKKOKAUPAN ASIAKASPALVELU
Jos sinulla on kysyttävää verkkokaupan tuotteisiin, tilauksesi käsittelyyn tai verkkokaupasta ostettujen tuotteiden palauttamiseen liittyen, voit aina ottaa yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun.
Soita asiakaspalveluun numeroon +35 89 42 45 67 39
Lähetä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@zizzi.fi
Huom! Muista kirjoittaa viestiin sen tilauksen tilausnumero, jota asiasi koskee

ASIAKASPALVELUMME AUKIOLOAJAT OVAT:
Ma-to: 10-18
​​​​​​​Pe: 10-17
Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.
Huom! Meitä ei voi tavoittaa juhlapäivinä ja viikonloppuina.

Huolehdimme siitä, että rahasi palautetaan ilman tarpeetonta viivästystä ja viimeistään 14 päivän kuluessa siitä päivästä, kun olemme vastaanottaneet ilmoituksen, jossa kerrot haluavasi perua kaupan.
Takaisinmaksu tehdään käyttäen samaa maksutapaa, jota käytit maksaessasi tuotteen. Maksukortista riippuen kestää tavallisesti 2-30 päivää siitä, kun olemme tehneet hyvityksen siihen, että korttipalvelusi tarjoaja siirtää rahat tilillesi.
Voimme kuitenkin pidättäytyä maksamisesta siihen saakka, kunnes olemme vastaanottaneet palauttamasi tuotteen, tai kunnes olet esittänyt dokumentin, joka todistaa, että olet palauttanut tuotteen - riippuen siitä, kumpi tapahtuu ensin.
Vastaat itse tuotteen arvon laskusta, tuotteen katoamisesta tai tuotteen vahingoittumisesta kuljetuksen yhteydessä.
Huomioitavaa verkkokauppaan tehtävissä palautuksissa/reklamaatioissa:
Jos olet maksanut ostoksesi Zizzi.fi:ssä verkkopankissa, saat pian palautuksen vastaanottamisen jälkeen sähköpostiviestin maksupalvelun tarjoajaltamme Paytraililta. Viestissä sinua pyydetään antamaan tilinumerosi suojatun yhteyden kautta.
Rahat palautetaan pian tilinumeron rekisteröimisen jälkeen.

Jos haluat palauttaa verkkokaupasta ostamasi tuotteen/tuotteet, mutta olet kadottanut palautustarrasi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin lähetämme sinulle uuden palautustarran sähköpostitse.

Voit liittyä Club Zizzin jäseneksi ottamalla yhteyttä paikalliseen Zizzi-myymälääsi ja täyttämällä rekisteröintilomakkeen.

asiakaspalvelu@zizzi.fi

Sähköposteihin vastataan arkipäivisin, mahdollisimman nopeasti 24 tunnin sisällä

E-mail

Chattaa kanssamme

Ma-to: 10:00-18:00
​​​​​​​Pe: 10:00-17:00

 

+358 942456739

Ma-to: 10:00-18:00
Pe: 10:00-17:00

Huom.: Tarjoamme asiakaspalvelua suomeksi