Asiakaspalvelu

Tilaaminen ja maksaminen

Tutustu kaupan ehtoihin tehdessäsi ostoksia osoitteessa zizzi.fi. Tietoa muun muassa maksamisesta, peruuttamisesta ja tilauksen muuttamisesta.

Onko verkkokaupassa maksaminen turvallista?

Kyllä, verkkokaupassa maksaminen on turvallista, sillä maksu suoritetaan Ayden salatun yhteyden kautta, jonka NETS on hyväksynyt.

Jotta verkkokaupassa maksaminen olisi mahdollisimman turvallista, olemme lisänneet uusia varotoimia. Olemme lisänneet 3D turvan – ”Verified by Visa” sekä ”MasterCard Secure Code”. Se on yleisesti käytössä oleva Visan ja Mastercardin kehittämä turvamenettely verkkokauppamaksuille.

Ohjeet

Kun maksat verkossa, sinulta kysytään:

  • Maksukorttisi numero
  • Kortin viimeinen voimasssaolopäivä
  • CVC-numero (kortin turvakoodi)

Sinun tulee sen jälkeen antaa Verified by Visa tai MasterCard Secure Code –salasanasi, jotta tilauksesi voidaan hyväksyä. Jos et ole vielä rekisteröinyt korttiasi, voit tehdä sen maksun yhteydessä tai täällä. Kun korttisi on rekisteröity, voit käyttää sitä tunnistautumiseen joko Verified by Visa – tai MasterCard Secure Code –salasanasi avulla aina kun teet ostoksia verkossa.

Millä tavoin olen sidottu tilaukseeni?

Tilaus ei ole sitova, ennen kuin olet suorittanut maksun verkkokaupassa. Tämän jälkeen tilausta ei voi enää peruuttaa tai muuttaa.

 

Voinko peruuttaa tilaukseni lähetyksen?

Valitettavasti et. Käsittelemme tilauksesi heti sen vastaanotettuamme, jotta voisimme toimittaa sen sinulle mahdollisimman nopeasti.

Sinulla on kuitenkin aina mahdollisuus katua ostostasi, ja voit myös vaihtaa tuotteesi fyysisissä Zizzi-myymälöissä.

Voinko muuttaa tilaustani?

Lähtökohtaisesti et.

Kun olet saanut meiltä sähköpostin, jossa kerrotaan, että olemme vastaanottaneet tilauksesi, et lähtökohtaisesti voi muuttaa tilaustasi. Tämä johtuu siitä, että lähetämme tilauksesi varastollemme heti sen saatuamme, jotta voimme toimittaa sen mahdollisimman nopeasti.

Jos haluat peruuttaa tilauksesi välittömästi tilauksen tekemisen jälkeen, voit yrittää soittaa asiakaspalveluumme, minkä jälkeen selvitämme, onko tilaustasi mahdollista enää perua.

Emme kuitenkaan voi lisätä tuotteita tilaukseesi.

Voinko vaihtaa tuotteen?

Valitettavasti emme voi vaihtaa tuotetta toiseen, jos lähetät palautuksen verkkokauppaan. Tarjoamme tässä tapauksessa vain rahojen hyvityksen. Jos palautat tuotteen, on sinun noudatettava tuotteen palautusta ja vaihtoa koskevia ohjeita.

Löydät lisää tietoa kaupan peruuttamisesta kohdasta Kaupan ehdot.

Jos haluat tuotteen toisen kokoisena tai värisenä, sinun on tehtävä uusi tilaus.
Voit myös vaihtaa tuotteesi Zizzin myymälöissä, kunhan muistat ottaa mukaan tulostetun tilauskuitin. 

Voinko saada kopion tilauskuitistani?

Saat lähetysvahvistuksen sähköpostiisi, kun tuote lähetetään varastoltamme. Sen lisäksi voit aina löytää, ladata ja tulostaa vahvistuksen osoitteessa www.zizzi.fi kohdasta Oma sivuni.

Tallennetaanko luottokorttitietoni?

Ei, Zizzi Denmark ApS ei tallenna maksukorttisi tietoja.   

Maksupalvelujemme tarjoajat DIBS ja NETS käsittelevät maksukorttisi tiedot. Ulkopuolisilla ei siksi ole pääsyä luottokorttisi tietoihin järjestelmässämme. 

Miten voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun?

YHTEYDENOTTO MYYMÄLÄÄN

Jos sinulla on kysymyksiä myymälöillemme, löydät myymälöiden tiedot täältä.


VERKKOKAUPAN ASIAKASPALVELU

Jos sinulla on kysyttävää verkkokaupan tuotteisiin, tilauksesi käsittelyyn tai verkkokaupasta ostettujen tuotteiden palauttamiseen liittyen, voit aina ottaa yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun.

Soita asiakaspalveluun numeroon 04 0033 0345
Lähetä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@zizzi.fi

Huom! Muista kirjoittaa viestiin sen tilauksen tilausnumero, jota asiasi koskee

ASIAKASPALVELUMME AUKIOLOAJAT OVAT:
Ma-to: 09-17
​​​​​​​Pe: 10-16

Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

Huom! Meitä ei voi tavoittaa juhlapäivinä ja viikonloppuina.

Miten voin maksaa tilaukseni?

Verkkokaupassa voit maksaa seuraavilla maksutavoilla:

  • VISA
  • MasterCard
  • Verkkopankkimaksu: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Tapiola, S-Pankki, Aktia & Pop Pankki.
  • Klarna

Maksu tapahtuu suojatun ja varman yhteyden kautta. Maksupalvelut tarjoaa Ayden Oyj. Maksukortilla maksaessasi sinua pyydetään antamaan kortin numero, varmistuskoodi ja kortin vanhenemispäivä.

Korttimaksusta ei veloiteta lisäkuluja lukuunottamatta Mastercardia, jonka käyttämisestä peritään 1,25%:n palvelumaksu.

Otathan huomion, että verkkopankkimaksun tarjoaa Ayden. Mahdollisessa rahanpalautustapauksessa saat sähköpostia Aydenilta, jossa pyydetään sinua ilmoittamaan tilinumero, jolle palautettavat rahat siirretään.

Mistä tiedän, paljonko minun on maksettava?

Kaikki verkkokauppamme hinnat sisältävät arvonlisäveron. Näet tilauksen lopullisen hinnan (sis. ALV ja mahdolliset toimituskulut) ennen kuin hyväksyt maksun verkkokaupassa.

Jos et haluakaan tehdä tilausta verkkokaupassa, voit jättää maksun hyväksymättä.

Jos olet ensin hyväksynyt maksun ja sen jälkeen kadut ostostasi, sinulla on oikeus perua kauppa. Lue lisää kohdasta "Vaihto ja Palautus".

Saat vahvistuksen sähköpostiosoitteeseesi, kun tilauksesi lähetetään varastoltamme.

Miten teen tilauksen?

Jos olet täyttänyt 18 vuotta ja haluat ostaa tuotteen itsellesi tai lahjaksi, voit tehdä tilauksen verkkokaupassa.

Kun olet suorittanut maksun, tilaus on tehty. Tilaus ei ole sitova ennen kuin olet suorittanut maksun.

Miten toimin, jos en ole saanut kaikkia tilaamiani tuotteita?

Jos emme ole toimittaneet tilaamaasi tuotetta, tai emme ole toimittaneet tuotetta, joka on kirjattu lähetyslistaasi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoita tilausnumerosi.

Selvitämme asian mahdollisimman pian ja otamme sinuun uudelleen yhteyttä.

Jos tilaamasi tuote on loppuunmyyty, on tuote poistettu tilauksestasi. Tässä tapauksessa tieto poistosta löytyy sähköpostista, joka on lähetetty sinulle samaan aikaan, kun tilauksesi muut tuotteet on lähetetty varastoltamme.

Milloin maksu veloitetaan tilitäni?

Kun teet tilauksen, korttisi tiedot tarkistetaan ja tilauksen summa varataan katevarauksena.

Maksu veloitetaan tililtäsi vasta, kun tuote lähetetään varastoltamme.

Saat meiltä viestin sähköpostiisi, kun tilauksesi on lähetetty.

Voinko muuttaa alkuperäisen laskun maksuaikaa?

Jos olet valinnut maksutavaksi Klarna-laskun, sinulla on mahdollisuus siirtää laskun eräpäivää 10 päivällä.

Voit muuttaa eräpäivää itse kirjautumalla Klarnan verkkosivulle tai sovellukseen.

Huomaathan, että eräpäivää ei voi siirtää, jos se on jo ylittynyt.

Voinko saada kopion Klarna-laskustani?

Saat Klarnalta laskun sähköpostitse, kun tilauksesi lähtee varastoltamme.

Jos haluat uuden kopion laskustasi, ota yhteyttä Klarnaan. Löydät Klarnan yhteystiedot alta.

Klarnan asiakaspalvelu: tel. 09 – 425 99 771

Miten voin ottaa yhteyttä Klarnaan?

Jos sinulla on kysyttävää esimerkiksi laskun maksamisesta tai haluat siirtää laskun eräpäivää, ota yhteyttä Klarnaan. Yhteystiedot löytyvät alta.

Klarnan asiakaspalvelu: 09 – 425 99 771

Miten saan laskun?

Lasku lähetetään sinulle sähköpostitse, kun tilauksesi on lähetetty varastoltamme.

Tämä tarkoittaa, että saat laskun muutama päivä ennen tilauksen saapumista, mutta sinun ei tarvitse maksaa tilausta ennen kuin saat tuotteet.

Jos olet saanut tuotteet, mutta et laskua, löydät sen helposti Klarna-tililtäsi. Voit myös ottaa yhteyttä Klarnaan ja pyytää laskun uudelleen sähköpostitse. Klarnan yhteystiedot löytyvät alta.

Klarna: 09 – 425 99 771

Suosittelemme, että tarkistat sähköpostisi tilauksen tekemisen jälkeen varmistaaksesi, että olet saanut tilausvahvistuksen. Jos olet saanut tilausvahvistuksen, se tarkoittaa, että olet ilmoittanut oikean sähköpostiosoitteen tilauksen yhteydessä. Näin saat laskun sähköpostiisi, kun tilauksesi lähetetään varastoltamme.

Jos et ole saanut tilausvahvistusta, voit ottaa yhteyttä Zizzin asiakaspalveluun varmistaaksesi, että tilauksesi on mennyt perille. Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu@zizzi.fi tai puhelimitse 040 033 0345.

Mitä jos en ole saanut laskua?

Klarna-lasku lähetetään sinulle sähköpostitse. Muista tarkistaa roskapostikansiosi siltä varalta, että lasku on ohjautunut sinne.

Jos olet antanut väärän sähköpostiosoitteen etkä ole saanut laskua, voit ottaa yhteyttä Klarnaan saadaksesi uuden laskun.

Klarna: 09 – 425 99 771

Maksaminen Klarnalla

Maksuvaihtoehtona Klarna-lasku.

Maksuaika on 30 päivää ja lisäkulu laskusta 1,90 €.

Jotta voit valita Klarna-laskun, sinun on oltava vähintään 18-vuotias ja asuttava Suomessa. Sinun on lisäksi saatava Klarnan luottohyväksyntä ennen kuin osto on mahdollista suorittaa.

Kun maksat Klarna-laskulla, teet ostokset turvallisesti ja helposti. Sinun ei koskaan tarvitse antaa korttitietojasi, ja sinulla on aina mahdollisuus maksaa tuotteet vastaanottamisen jälkeen.


  • Vastaanota tuotteet aina ennen maksua
  • 30 päivän maksuaika
  • Sinun ei koskaan tarvitse antaa korttitietojasi
  • Voit ladata laskun osoitteesta klarna.fi
  • Mahdollisuus erämaksuun

Jos maksua ei suoriteta, sinulta veloitetaan 5 € muistutusmaksu.

Kun valitset Klarna-laskun, tehdään sinulle luottokelpoisuusarviointi.

Jos luottokelpoisuuden arviointi tehdään, saat siitä kopion sähköpostiisi.

Henkilötietoja käsitellään voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti.

Klarna käyttää henkilötietoja asiakkaiden tunnistamiseen, luottoluokituksiin sekä markkinointiin. Sosiaaliturvatunnuksesi on asiakasnumerosi Klarnan järjestelmässä.

Yritän maksaa kortilla, mutta maksu ei mene läpi. Miksi?

Maksukorttisi tulee olla vahvistettu 'Verified by Visa/MasterCard Secure Code' -toiminnolla, jotta voit tehdä ostoksia verkossa.

Voit tarkistaa ja tarvittaessa muuttaa korttisi asetuksia pankissasi/verkkopankissasi. Jos olet jo tehnyt niin, eikä maksu vieläkään onnistu, ota yhteyttä pankkiisi.

Onko minun täytettävä jotkin vaatimukset voidakseni tehdä tilauksen verkkokaupassa?

Sinun on oltava vähintään 18-vuotias ja ostamiesi tuotteiden on tultava joko omaan käyttöösi tai lahjaksi.

Sinulla on oltava toimitusosoite Suomessa. Meillä ei valitettavasti ole mahdollisuutta toimittaa tuotteita Ahvenanmaalle, sillä emme voi toimittaa tilauksia alueille, joilla on erityiset ALV-/tullisäädökset.
Sinun on lisäksi hyväksyttävä Zizzi Denmark ApS:n Kaupan ehdot.

Usein kysytyt kysymykset

Jos kadut ostostasi, on sinun palautettava tuote Zizzille ilman tarpeetonta viivästystä. Palautusoikeus on voimassa Club Zizzin jäsenille 100 päivää tuotteen vastaanottamisesta alkaen ja 30 päivää asiakkaille, jotka eivät ole jäseniä.

Verkkokauppaan palautuksen voi tehdä käyttämällä paketin mukana tulevaa palautustarraa. Seuraa paketissa olevia ohjeita. 

Jos kadut ostostasi, on tuotteet mahdollista palauttaa. Palautus on ilmainen Club Zizzin jäsenille. Mikäli et ole Club Zizzin jäsen, palautuskustannukset ovat 12 € – myös siinä tapauksessa, että tuote on alun perin lähetetty sinulle ilman toimituskuluja.

Jos haluat palauttaa monen eri tilauksen tuotteita samassa paketissa, pyydämme, että ilmoitat meille asiasta.

Voit myös palauttaa, vaihtaa ja reklamoida tuotteen kaikissa Zizzi myymälöissä. Mukanasi on tällöin oltava tulostettu tilauskuitti ostoksestasi.

Et voi itse toimittaa tuotetta yritykselle Zizzi Denmark ApS.

Muista seurata pakettisi mukana tulevia palautusohjeita – ja kirjoittaa ylös palautuspaketin seurantanumero paketin mukana tulevasta palautustarrasta.

Vastaat itse tuotteiden palauttamiseen liittyvistä kustannuksista, jos olet katunut ostostasi. Tämä koskee myös tilauksia, joissa tuotteella on ollut ilmainen toimitus.
Voit palauttaa tuotteen käyttämällä pakettisi mukana tullutta palautustarraa. Seuraa paketin mukana tulleita palautusohjeita.
Voit myös palauttaa tuotteen kaikkiin Zizzin omiin myymälöihin. Sinulla ON oltava mukana tulostettu tilauskuitti, jos haluat vaihtaa, reklamoida tai palauttaa verkkokaupasta ostetun tuotteen. Myymälään palauttamisesta ei veloiteta käsittelymaksuja.

Palautustarralla tehtävän palautuksen kustannukset ovat:

Hinta Jäsen
12 EUR Ilmainen

Palautus ja reklamaatio

Jos olet ostanut verkkokaupasta tuotteen, joka laatukontrollistamme huolimatta antaa aihetta reklamointiin, et ole itse vastuussa tuotteen palautukseen liittyvistä kustannuksista.
Reklamoitava tuote palautetaan palautuslomakkeen kanssa käyttämällä paketin mukana tullutta palautustarraa. Merkkaathan palautuslomakkeeseen, että kyseessä on reklamaatio.

asiakaspalvelu@zizzi.fi

Sähköposteihin vastataan arkipäivisin, mahdollisimman nopeasti 24 tunnin sisällä

E-mail

Chattaa kanssamme

Ma-to: 09:00-21:00
​​​​​​​Pe: 09:00-16:00

Aloita keskustelu

 

04 0033 0345

Ma-to: 09:00-17:00
Pe: 09:00-16:00

Huom.: Tarjoamme asiakaspalvelua suomeksi