Asiakaspalvelu

Club Zizzi

Lue lisää, miten voit luoda ”oman sivun” zizzi.fi-sivustolla. Kun teet ostoksia verkossa, sinulle luodaan automaattisesti profiili ja omat sivut.

Täytyykö minun täyttää joitakin vaatimuksia voidakseni olla jäsen?

Sinun on annettava joitakin tietoja itsestäsi, kuten nimesi, sähköpostiosoitteesi tai matkapuhelinnumerosi, voidaksesi liittyä Club Zizzin jäseneksi. Käytämme näitä tietoja Club Zizzin palveluiden toimittamiseen ja Club Zizzin kehittämiseen parhaalla mahdollisella tavalla. 

Sen vuoksi vaatimuksena Club Zizziin rekisteröitymiselle on, että hyväksyt Zizzi Denmark ApS:n Henkilötietojen käsittelyehdot.

Club Zizzin jäsenehdot

Zizzi Denmark ApS, yritysnro DK26407567, Kløvermarken 29, 7190 Billund (”Zizzi”), tarjoaa palveluna jäsenklubin nimeltä Club Zizzi (“Club Zizzi”). 

Club Zizzin kautta saat uutiskirjeitä, jäsentarjouksia, kutsuja paikallisiin tapahtumiin ja tilaisuuksiin, inspiraatiota, tyylivinkkejä, tietoa hattu- ja jalkinemuodista sekä muista kiinnostavista Zizzi -tuotteista ja palveluista muun muassa ruoan, juoman ja hyvinvoinnin alalta. 

Club Zizzi on elekronisesti toimiva asiakasklubi, jossa klubijäsenenä saat kaiken tiedon ja materiaalin joko sähköpostitse tai tekstiviestitse. Club Zizzin jäsenyys on ilmaista. Sinun on vain rekisteröidyttävä antamalla joitakin tietoja itsestäsi. Käytämme näitä tietoja Club Zizzin palveluiden toimittamiseen ja Club Zizzin kehittämiseen parhaalla mahdollisella tavalla. 

Hyväksymällä nämä jäsenehdot, hyväksyt samalla Zizzi Denmark ApS:n henkilötietojen käsittelyehdot. Henkilötietojen käsittelyehdot löydät aina kotisivuiltamme osoitteesta www.zizzi.fi. Zizziilla on oikeus tehdä nämä muutokset ilman varoitusta. Merkittävistä muutoksista, jotka voivat olla sinulle epäsuotuisia, ilmoitetaan sinulle sähköpostitse tai tekstiviestitse.

Zizzi pidättää oikeuden Club Zizzin jäsenehtojen ja henkilötietojen käsittelyehtojen välttämättömiin ja tarpeellisiin muutoksiin. 

Voit aina lopettaa Club Zizzi -jäsenyytesi käyttämällä tilauksen lopettamislinkkiä, joka löytyy kaikkien Zizzi -yhtiöltä saamiesi sähköpostien alaosasta, tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@zizzi.fi

Kun peruutat Club Zizzi -jäsenyytesi, säilytämme tietojasi 6 kuukauden ajan, jotta vältämme tervetuliaisalennusten väärinkäytön. Tänä aikana et voi saada uutta tervetuliaisalennusta, mutta voit aina rekisteröityä jäseneksi uudelleen

Toivomme, että pidät Club Zizzistä.

Miten liityn Club Zizzin jäseneksi?

Voit liittyä Club Zizzin jäseneksi ottamalla yhteyttä paikalliseen Zizzi-myymälääsi ja täyttämällä rekisteröintilomakkeen.

Kuinka lopetan Club Zizzi -jäsenyyteni?

Voit aina lopettaa Club Zizzi -jäsenyytesi täyttämällä lopeta tilaus -lomakkeen. Löydät tilauksen lopettamislinkin myös kaikkien Club Zizzi -sähköpostien alaosasta. Jos sinulla on ongelmia tilauksen lopettamisen kanssa, voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@zizzi.fi

Kuinka muutan antamiani tietoja?

Voit aina kirjautua sisään ja muokata profiilisi tietoja:

Jos sinulla on edelleen ongelmia tietojesi muokkaamisessa, ole hyvä ja ota yhteyttä osoitteeseen asiakaspalvelu@zizzi.fi

Onko Club Zizzin jäsenyys ilmaista?

Kyllä, Club Zizzin jäsenyys ei maksa mitään. 

Mikä on Club Zizzi?

Club Zizzi on sähköisesti toimiva asiakasklubi, jossa klubijäsenenä saat kaiken tiedon joko sähköpostitse tai tekstiviestitse.

Club Zizzin kautta sinulla on mahdollisuus saada uutiskirjeitä, jäsentarjouksia, kutsuja paikallisiin tapahtumiin ja tilaisuuksiin, inspiraatiota, tyylivinkkejä, tietoa hattu- ja jalkinemuodista sekä muista kiinnostavista Zizzi Denmark ApS -tuotteista ja palveluista muun muassa ruoan, juoman ja hyvinvoinnin alalta. 

Miten toimin, jos olen unohtanut salasanani?

Kaikki uudet jäsenemme saavat tervetuliaisviestin rekisteröitymisen yhteydessä. Viestissä on automaattisesti arvottu salasana. Voit milloin tahansa tilata uuden salasanan tai muuttaa saamasi salasanan helpommin muistettavaksi.

Miksi minun on muokattava tietojani?

Muista muokata profiiliasi, jotta saat parhaan mahdollisen hyödyn asiakasklubin jäsenyydestäsi.

  • Valitse paikallinen myymäläsi tai vaihda myymälää ja saa kutsuja paikallisiin tapahtumiin
  • Valitse tai kieltäydy uutiskirjeistä, joita saat joko sähköpostitse tai tekstiviestitse

Usein kysytyt kysymykset

asiakaspalvelu@zizzi.fi

Sähköposteihin vastataan arkipäivisin, mahdollisimman nopeasti 24 tunnin sisällä

E-mail

Chattaa kanssamme

Ma-to: 09:00-21:00
​​​​​​​Pe: 09:00-16:00

Aloita keskustelu

 

04 0033 0345

Ma-to: 09:00-17:00
Pe: 09:00-16:00

Huom.: Tarjoamme asiakaspalvelua suomeksi