Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu ja FAQ

Jos sinulla on kysyttävää tuotteistamme, tilauksestasi tai verkkokaupasta ostettujen tuotteiden palauttamisesta, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun verkossa.

Usein kysytyt kysymykset

Jos kadut ostostasi, on sinun palautettava tuote Zizzille ilman tarpeetonta viivästystä. Palautusoikeus on voimassa Club Zizzin jäsenille 100 päivää tuotteen vastaanottamisesta alkaen ja 30 päivää asiakkaille, jotka eivät ole jäseniä.

Verkkokauppaan palautuksen voi tehdä käyttämällä paketin mukana tulevaa palautustarraa. Seuraa paketissa olevia ohjeita. 

Jos kadut ostostasi, on tuotteet mahdollista palauttaa. Palautus on ilmainen Club Zizzin jäsenille. Mikäli et ole Club Zizzin jäsen, palautuskustannukset ovat 12 € – myös siinä tapauksessa, että tuote on alun perin lähetetty sinulle ilman toimituskuluja.

Jos haluat palauttaa monen eri tilauksen tuotteita samassa paketissa, pyydämme, että ilmoitat meille asiasta.

Voit myös palauttaa, vaihtaa ja reklamoida tuotteen kaikissa Zizzi myymälöissä. Mukanasi on tällöin oltava tulostettu tilauskuitti ostoksestasi.

Et voi itse toimittaa tuotetta yritykselle Zizzi Denmark ApS.

Muista seurata pakettisi mukana tulevia palautusohjeita – ja kirjoittaa ylös palautuspaketin seurantanumero paketin mukana tulevasta palautustarrasta.

Vastaat itse tuotteiden palauttamiseen liittyvistä kustannuksista, jos olet katunut ostostasi. Tämä koskee myös tilauksia, joissa tuotteella on ollut ilmainen toimitus.
Voit palauttaa tuotteen käyttämällä pakettisi mukana tullutta palautustarraa. Seuraa paketin mukana tulleita palautusohjeita.
Voit myös palauttaa tuotteen kaikkiin Zizzin omiin myymälöihin. Sinulla ON oltava mukana tulostettu tilauskuitti, jos haluat vaihtaa, reklamoida tai palauttaa verkkokaupasta ostetun tuotteen. Myymälään palauttamisesta ei veloiteta käsittelymaksuja.

Palautustarralla tehtävän palautuksen kustannukset ovat:

Hinta Jäsen
12 EUR Ilmainen

Palautus ja reklamaatio

Jos olet ostanut verkkokaupasta tuotteen, joka laatukontrollistamme huolimatta antaa aihetta reklamointiin, et ole itse vastuussa tuotteen palautukseen liittyvistä kustannuksista.
Reklamoitava tuote palautetaan palautuslomakkeen kanssa käyttämällä paketin mukana tullutta palautustarraa. Merkkaathan palautuslomakkeeseen, että kyseessä on reklamaatio.

Jos sinulla on kysymyksiä myymälöillemme, löydät myymälöiden tiedot täältä.
VERKKOKAUPAN ASIAKASPALVELU
Jos sinulla on kysyttävää verkkokaupan tuotteisiin, tilauksesi käsittelyyn tai verkkokaupasta ostettujen tuotteiden palauttamiseen liittyen, voit aina ottaa yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun.
Soita asiakaspalveluun numeroon 04 0033 0345
Lähetä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@zizzi.fi
Huom! Muista kirjoittaa viestiin sen tilauksen tilausnumero, jota asiasi koskee

ASIAKASPALVELUMME AUKIOLOAJAT OVAT:
Ma-to: 09-17
​​​​​​​Pe: 10-16
Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.
Huom! Meitä ei voi tavoittaa juhlapäivinä ja viikonloppuina.

Huolehdimme siitä, että rahasi palautetaan ilman tarpeetonta viivästystä ja viimeistään 14 päivän kuluessa siitä päivästä, kun olemme vastaanottaneet ilmoituksen, jossa kerrot haluavasi perua kaupan.
Takaisinmaksu tehdään käyttäen samaa maksutapaa, jota käytit maksaessasi tuotteen. Maksukortista riippuen kestää tavallisesti 2-30 päivää siitä, kun olemme tehneet hyvityksen siihen, että korttipalvelusi tarjoaja siirtää rahat tilillesi.
Voimme kuitenkin pidättäytyä maksamisesta siihen saakka, kunnes olemme vastaanottaneet palauttamasi tuotteen, tai kunnes olet esittänyt dokumentin, joka todistaa, että olet palauttanut tuotteen - riippuen siitä, kumpi tapahtuu ensin.
Vastaat itse tuotteen arvon laskusta, tuotteen katoamisesta tai tuotteen vahingoittumisesta kuljetuksen yhteydessä.
Huomioitavaa verkkokauppaan tehtävissä palautuksissa/reklamaatioissa:
Jos olet maksanut ostoksesi Zizzi.fi:ssä verkkopankissa, saat pian palautuksen vastaanottamisen jälkeen sähköpostiviestin maksupalvelun tarjoajaltamme Paytraililta. Viestissä sinua pyydetään antamaan tilinumerosi suojatun yhteyden kautta.
Rahat palautetaan pian tilinumeron rekisteröimisen jälkeen.

Jos haluat palauttaa verkkokaupasta ostamasi tuotteen/tuotteet, mutta olet kadottanut palautustarrasi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin lähetämme sinulle uuden palautustarran sähköpostitse.

Voit liittyä Club Zizzin jäseneksi ottamalla yhteyttä paikalliseen Zizzi-myymälääsi ja täyttämällä rekisteröintilomakkeen.

asiakaspalvelu@zizzi.fi

Sähköposteihin vastataan arkipäivisin, mahdollisimman nopeasti 24 tunnin sisällä

E-mail

Chattaa kanssamme

Ma-to: 09:00-21:00
​​​​​​​Pe: 09:00-16:00

Aloita keskustelu

 

04 0033 0345

Ma-to: 09:00-17:00
Pe: 09:00-16:00

Huom.: Tarjoamme asiakaspalvelua suomeksi